Kilpailukausi: 1.10.2019 – 31.3.2020

Etelälohko:

Golden Futsal Team (GFT)

Liedon Pallo (Lieto Mustat)

Loimaan Palloseura (LoPS

Noormarkun Koitto (Koitto)

Ylöjärven Ilves

Pohjoislohko:

AS Moon

FC-88 Kemi (FC Kemi)

Haukiputaan Pallo (HauPa)

Jokilaaksojen futsalin tuki (Sievi FS U19/yj)

Tervarit-j,

Pelataan kahdessa viiden joukkueen lohkossa (Etelä- ja Pohjoislohkot) nelinkertaisina sarjoina miniturnauksina.

Kussakin miniturnauksessa pelataan neljä ottelua ja jokaisella joukkueella on kussakin turnauksessa kaksi ottelua. Kukin joukkue osallistuu yhteensä kahdeksaan miniturnaukseen, joista järjestää itse kaksi. Lohkoista ei putoa mikään joukkue, jollei futsaltyöryhmä jotakin muuta päätöstä sarjan päätyttyä tee. Kauden 2020 - 2021 sarjajärjestelmästä päätetään keväällä 2020 sarjaan hakevien joukkueiden määrän perusteella.

Kaikki U19 Futsal-Liigan ottelut pelataan 2 x 20 minuutin pituisina tehokkaalla peliajalla futsalsääntöjen mukaisesti.

U19 Futsal-Liigassa sallitaan yhteisjoukkueet ja kilpailussa saavat pelata pelaajat, jotka ovat styneet 1.1.2001 tai sen jälkeen.

U19 Futsal-Liigan tulospalvelu löytyy täältä >>

U19 Futsal-Liigan lopputurnaus pelataan viikonvaihteessa 7. – 8.3.2020, paikka on vielä avoin.

Kummankin alkulohkon kaksi parasta selviytyvät lopputurnaukseen, jossa pelataan lauantaina semifinaalit ja sunnuntaina pronssiottelu ja finaali.

Jos ottelut 40 minuutin jälkeen ovat tasan, voittajat ratkaistaan 2 x 5 minuutin jatko-ottelussa ja jatko-ottelunkin päätyttyä tasan ottelun voittaja ratkaistaan rangaistuspotkupisteestä potkaistavin potkuin FIFA:n futsalsääntöjen mukaan.

Alueet voivat esittää joukkueita U19 Futsal-Liigaan kaudelle 2020 – 2021. U19 Futsal-Liigaan nousevista joukkueista Palloliiton futsaltyöryhmä tekee päätöksen kauden 2019 – 2020 jälkeen.