Vuoden 2021 pelipassikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut pelipassikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.

PELAAJANA SAAT PELIPASSIKORTIN KUN:

• Olet ostanut pelipassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kaudelle 2021.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu pelipassikorttiin, niin saat pelipassikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

ETKÖ OLE SAANUT PELIPASSIKORTTIASI?

• Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä "[email protected]".
  • Huom! Pelipassikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä ota yhteyttä Palloliiton tukipalveluun.

USEAMMALLA PELAAJALLA SAMA SÄHKÖPOSTI YHTEYSTIETONA?

• Pelipassikortti lähtetään automaattisesti sähköpostijärjestelmästä, jossa yksilöivänä tunnuksena toimii sähköpostiosoite
  • Tämän vuoksi mikäli sama sähköpostiosoite on useammalla pelaajalla, niin viesti (ja pelipassikortti) voidaan lähettää vain yhdelle pelaajalle
  • Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteet yksilöidyiksi kirjautumalla Pelipaikkaan.
  • Vinkki Gmailin ja Hotmailin käyttäjille:

Lisäämällä plus-merkin osoitteen perään on mahdollista luoda itselleen loputtomasti erilaisia sähköpostiosoitteita, joiden viestit tulevat yhteen postilaatikkoon. Näin voit halutessasi antaa eri kontakteille eri sähköpostiosoitteen. Esimerkiksi Pelipaikkaan voi tällä tavalla lisätä jokaiselle lapselle oman osoitteen, niin että viestit tulevat kuitenkin samaan postilaatikkoon.

Esim. [email protected] tai [email protected] viestit tulevat osoitteeseen [email protected]

• Ohjeita Pelipaikan käyttöön ja apua ongelmatapauksissa löydät Palloliiton tukipalvelusta.

Vuoden 2021 erotuomarikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut erotuomarikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.

EROTUOMARIKORTILLA ei VAPAATA SISÄÄNPÄÄSYÄ SUOMEN PALLOLIITON JÄRJESTÄMIIN OTTELUIHIN kokoontumisrajoitusten ollessa voimassa

Huom! Liittohallituksen viime vuonna tekemää yleispäätöstä vapaakorttikäytännöistä on jatkettu. Sen mukaisesti liiton myöntämät vapaakortit eivät ole voimassa niin kauan kuin poikkeustilasta johtuvat rajoitukset ovat voimassa.

Erotuomarikortti oikeuttaa normaaliolosuhteissa vapaaseen sisäänpääsyyn Suomen Palloliiton järjestämissä otteluissa. Miesten ja naisten A-maaotteluihin, U21-maaotteluihin sekä Suomen Cupin finaaleihin lippu on hankittava ennakkoon ja portilla on oltava erotuomarikortti mukana. Lippu tulee hakea Lippupisteen myyntipisteestä ja noudettaessa on maksettava Lippupisteen käsittelykulu. Oman paikan viereen on myös mahdollista ostaa paikka esimerkiksi perheenjäsenelle tai ystävälle. Muihin maaotteluihin pääsee sisään erotuomarikorttia näyttämällä tai noutamalla lippu lipunmyynnistä. Vapaakorttilaisten määrä on rajattu kahteen prosenttiin käytettävissä olevasta katsomokapasiteetista. Huomiothan kuitenkin, että poikkeustilasta johtuvien rajoituksien aikana erotuomarikortilla ei ole vapaata sisäänpääsyä Suomen Palloliiton järjestämiin otteluihin.

Veikkausliigan, Kansallisen Liigan ja muiden sarjojen osalta lippukäytännöt määrittää järjestävä seura.

EROTUOMARINA SAAT EROTUOMARIKORTIN, KUN:

• Olet ostanut erotuomaripassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kaudelle 2021. Liitto merkitsee kouluttamansa erotuomarit ja alueet merkitsevät kouluttamansa aktiiviset erotuomarit järjestelmään.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu erotuomarikorttiin, niin saat erotuomarikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

Etkö ole saanut erotuomarikorttiasi?

• Huom! Erotuomarikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä Palloliiton tukipalveluun.