Regions' Cup info

SUOMEN REGIONS’ CUP 2020

SUOMEN REGIONS' CUP 2020 ON KESKEYTETTY LIITTOHALLITUKSEN 28.5.2020 TEKEMÄLLÄ PÄÄTÖKSELLÄ. KILPAILU PELATAAN SEURAAVAN KERRAN KAUDELLA 2021.

OSALLISTUMISOIKEUS

Kilpailuun voivat osallistua Palloliiton jäsenseurojen miesten aikuisten joukkueet, jotka osallistuvat alueiden viralliseen kilpailutoimintaan eli joukkueet, jotka pelaavat Kolmosessa tai alemmassa sarjassa. JKKI-joukkueet tai yhteisjoukkueet eivät voi osallistua kilpailuun. Osallistumismaksu on 110 euroa/joukkue.

PALKINNOT

Suomen Regions’ Cupin 2020 voittaja saa 5000€ palkintorahaa ja hävinnyt finaalijoukkue 1000€. Molemmat Regions’ Cupin finalistit ovat oikeutettuja osallistumaan seuraavan kalenterivuoden aikana pelattavaan Suomen Cupiin (16 joukkueen vaihe). Regions' Cupin finaalin pelipaikka päätetään myöhemmin.

Parittomina vuosina Suomen Regions’ Cupin voittaja saa paikan UEFA Regions’ Cupiin seuraavalle vuodelle. Euroopan jalkapalloliitto (UEFA) järjestää toistaiseksi kansainvälisen kilpailunsa (UEFA Regions' Cup) kahden vuoden välein parillisina vuosina, ja kansallinen palkitsemisjärjestelmä on suunniteltu tämän rytmin mukaan. Lähtökohtana Suomen Regions' Cupin kilpailun läpiviemiseen ja palkitsemiseen pidetään säännöllisyyttä ja valmiutta tarvittaessa reagoida muutoksiin UEFA:n suunnalta.

Palkitsemisen perustana on kansainvälinen kilpailukalenteri. Näin kansainvälisen kilpailun Suomen osallistuja pystytään määrittelemään jo edeltävänä syksynä, ja seura pystyy valmistautumaan kauteen tiedostaen osallistumisensa UEFA Regions' Cupiin seuraavalla kilpailukaudella. Palkitsemiset vaihtuvat vuorovuosin, jättäen mahdollisuuden samansisältöiseen palkitsemiseen vuosittain, mikäli UEFA päättää muuttaa oman kilpailunsa jokavuotiseksi. Seura, joka osallistuu Suomen edustajana UEFA Regions' Cupiin, saa rahalista tukea osallistuakseen kansainvälisiin peleihin myös UEFA:lta. Tarkemmat summat vahvistuvat myöhemmin. Perinteisesti UEFA:n korvaus on kattanut matkakustannukset.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Osallistuminen on vahvistettu vasta kun osallistumismaksu on maksettu. Ilmoittautuminen tehdään seuran Taso-pääkäyttäjätunnukset omaavan käyttäjän henkilökohtaisella tunnuksella.

OHJE REGIONS’ CUPIN ILMOITTAUTUMISEEN

REGIONS' CUPIN SÄÄNNÖT 2020