Arvonta - ketkä etenevät Suomen Cupin puolivälieriin?

Miesten Suomen Cup on edennyt cup-vaiheeseen. Tässä vaiheessa cup-vaiheeseen edenneet Ykkösen, Kakkosen ja viime vuoden Regions' Cupin finalistit kohtaavat kotikentillään cup-vaiheeseen edenneet Veikkausliigan joukkueet. Alempien sarjojen joukkueet pääsevät siis haastamaan Veikkausliigajoukkueita kotiyleisönsä edessä, näistä otteluista ei tule tunnetta puuttumaan!

Arvaa, mitkä joukkueet etenevät neljännesvälieristä puolivälieriin. Nähdäänkö neljännesvälierissä yllätyksiä vai menevätkö kaikki Veikkausliigan joukkueet jatkoon? Kaikkien arvanneiden kesken arvotaan yhdelle henkilölle kahden hengen lippupaketti Huuhkajien Suomi-Kreikka EM-karsintaotteluun ja yhdelle henkilölle 30 € lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan.

Mikäli haluat osallistua Huuhkajien ottelulippujen (yhdelle henkilölle kahden hengen lippupaketti) ja 30 € Maajoukkueen verkkokaupan lahjakortin arvontaan, jätä alle sähköpostiosoitteesi. Voit myös liittyä maajoukkueiden ja kotimaisten jalkapallosarjojen sähköisen kuukausikirjeen vastaanottajaksi, ja saat mm. alennusta Huuhkajien ottelulipuista ja fanituotteista! Osallistumalla arvontaan hyväksyt arvonnan viralliset säännöt.

Suomen Palloliitto käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteensa mukaisesti. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.