Ottelusiirtolomake Itäinen alue

Tällä lomakkeella anotaan siirtoa Palloliiton Itäisen alueen jo vahvistetussa otteluohjelmassa olevalle ottelulle (muilla alueilla yhteys sähköpostitse alueen kilpailutoimintoon).

Ottelusiirrosta on ensin neuvoteltava ja sovittava vastustajan kanssa sekä tehtävä alustava varaus sovittuun ajankohtaan ottelukenttää hallinnoivalta taholta ja vasta sitten voidaan anomus lähettää Itäisen alueen kilpailutoiminnolle. Kilpailun järjestäjälle on varattava uuteen otteluajankohtaan nähden vähintään kymmenen (10) vuorokautta aikaa anomuksen käsittelyyn sekä erotuomariasettelun uudistamiseen.

Ottelusiirrosta peritään ottelusiirtoa anoneen joukkueen seuralta käsittelymaksu, joka on aikuisilta 100 e, nuorilta 70 e ja lapsilta 50 e ottelua kohden.
HUOM! Samaa
lomaketta voidaan käyttää myös ottelutietojen ilmoittamiseen ennen otteluohjelmien vahvistamista ja tietojen ilmoittamisesta ei peritä maksua!

Muilla alueilla ota ottelusiirroissa yhteyttä sähköpostitse alueen kilpailutoimintoon
:
Kotijoukkueen on tehtävä alustava kenttävaraus sovitulle uudelle ajankohdalle ennen siirtolomakkeen lähettämistä
Otteluohjelmien vahvistamisen jälkeisistä siirroista peritään siirtoa pyytäneeltä joukkueelta sarja-/ikäluokkakohtainen ottelusiirtomaksu
Siirrosta on AINA ensin sovittava vastustajan kanssa ja vasta sitten toimitetaan anomus kilpailun järjestäjälle! Tähän sen vastajoukkueen edustajan nimi kenen kanssa ottelusiirron anomisesta on sovittu.
Vierasjoukkueen, tai turnaustapahtumassa kaikkien osallistuvien joukkueiden yhteyshenkilöiden sähköposti kenen kanssa siirrosta on sovittu.
HUOM! Alkuperäisen ajankohdan mukainen asettelu
Valitse tästä ne asetellut erotuomarit, joille ottelun uusi ajankohta sopisi