Liput Huuhkajien kotiotteluihin >>

UEFA Nations League jatkuu!

Huuhkajat liitää Nations Leaguessa Olympiastadionilla! Huuhkajat pelaa kesäkuussa käynnistyvässä Nations Leaguessa B-liigan lohkossa 3, jossa vastaan asettuvat Bosnia-Hertsegovina, Montenegro ja Romania. Huuhkajat kohtaa kesäkuun toisessa kotiottelussaan Montenegron tiistaina 7.6. klo 19.00. Luvassa on historiallinen ottelu, sillä Suomi ja Montenegro eivät ole ennen kohdanneet.

Kesän kotiottelut ovat harvinaista herkkua, sillä suomalaisyleisö on päässyt nauttimaan kesäisestä Olympiastadionista Huuhkajien karsintaottelussa viimeksi kesäkuussa vuonna 2015!

Huuhkajien kotiottelut Olympiastadionilla ovat enemmän kuin jalkapallo-otteluita. Ne ovat kohtaamisia, yhteisöllisyyttä, tunteita, viihdettä ja ennen kaikkea Huuhkajien kannustamista – koko Suomi yhdessä. Tervetuloa kannustamaan upea joukkueemme voittoon!

Muista myös liittyä maajoukkueiden postituslistalle, niin saat alennuksen Huuhkajien ottelulipuista!

Lisätietoa lipunmyynnistä

Hanki fanituotteet Stadikalle jo ennakkoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Huuhkajien ottelulipuista!

Lisäksi saat etuosto-oikeuden Huuhkajien ottelulippuihin sekä alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Huuhkajia somessa