Liput Pikkuhuuhkajien kotiotteluihin >>

Kohti EM2023-lopputurnausta!

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsinnat huipentuvat kesäkuussa, kun Suomi pelaa viikon aikana kolme karsintaottelua - yksi vierasottelu Itävaltaa (7.6.) vastaan ja kaksi ottelua kotiyleisön edessä. Tule kannustamaan Pikkuhuuhkajat voittoon, kun vastaan asettuu Azerbaidžan 7. kesäkuuta Bolt Arenalla!

Pikkuhuuhkajien lohkossa pelaavat Viro, Kroatia, Norja, Itävalta sekä Azerbaidzhan. Romaniassa ja Georgiassa kesällä 2023 pelattavaan lopputurnaukseen pääsee suoraan lohkovoittajat sekä paras lohkokakkonen. Muut lohkon toiseksi sijoittuneet karsivat neljästä kisapaikasta syksyllä 2022. Isäntämaiden lisäksi lopputurnaukseen pääsee 14 maata.

Pikkuhuuhkajilla on yhä täydet mahdollisuudet EM-lopputurnaukseen. Helsinkiin ja Turkuun tarvitaan yleisön täysi tuki! Tervetuloa!

Kannusta Pikkuhuuhkajia kotona!

Katso Pikkuhuuhkajien EM-karsintaottelu Azerbaidžania vastaan suorana Yle Areenassa!

Lisätietoa lipunmyynnistä

Hanki fanituotteet katsomoon jo ennakkoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Seuraa U21-maajoukkueen matkaa Huuhkajien some-kanavissa

Seuraa meitä