Liput Helmareiden kotiotteluihin >>

Suomi-Ruotsi

Rakas naapuri Ratinassa!

Mikä ikimuistoinen vuosi tämä onkaan ollut Helmareille! Ja se huipentuu vielä 6.9. kotiyleisön edessä Tampereen Ratinan Stadionilla pelattavaan MM-karsintaotteluun Ruotsia vastaan! Täytetään yhdessä Ratinan stadion ja rikotaan Helmareiden arvokisakarsintojen yleisöennätys!

MM-lopputurnaus pelataan kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa ensimmäistä kertaa 32 joukkueen voimin. Euroopan karsintojen lohkovoittajat etenevät MM-kisoihin, minkä lisäksi lohkojen kakkoset jatkavat MM-karsintojen jatkoturnaukseen, missä jaossa on vielä kaksi paikkaa. Suomen kanssa MM-karsintalohko A:ssa pelaavat Ruotsi, Irlanti, Slovakia sekä Georgia.

Ottelulipulla Nyssen kyytiin!

Helmarit, Tampereen kaupunki ja Nysse (Tampereen seudun joukkoliikenne) tarjoavat yhdessä matkustusoikeuden ottelulipulla Tampereen seudun joukkoliikenteen Nyssen kyydissä.

Ottelulipulla voi matkustaa Nysse-liikenteen busseissa ja ratikoissa sekä VR:n lähi- ja kaukojunaliikenteessä yhteysväleillä Nokia/Lempäälä/Orivesi/Tesoma–Tampere. Matkustusoikeus alkaa kolme tuntia ennen ottelun alkua ja päättyy viisi tuntia ottelun aloitusajankohdan jälkeen.

Toimi matkallasi näin:

• Vahvista matkaoikeus eli leimaa lippusi jokaisella matkalla.

• Näytä ottelulippusi QR-koodi lippulaitteen pohjassa olevaan lukijaan.

• Lippulaitteet löytyvät bussien ja ratikoiden sisäänkäyntien läheisyydestä. Junaliikenteessä lippu näytetään asemalaiturin lippulaitteella.

• Tarkista reitit ja aikataulut Nyssen reittioppaasta.

• Lisätietoa matkustamisesta, reiteistä ja aikatauluista: nysse.fi/tapahtumalippu

Tervetuloa kannustamaan Helmareita! Täytetään yhdessä Ratinan stadion!

Muista myös liittyä maajoukkueiden postituslistalle, niin saat alennuksen Helmareiden ottelulipuista!

Lisätietoa lipunmyynnistä

Hanki fanituotteet katsomoon jo ennakkoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Helmareiden ottelulipuista!

Lisäksi saat alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Helmareita somessa