Liput Helmareiden kotiotteluihin >>

Taistelu MM2023-kisapaikasta jatkuu!

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-lopputurnausta jatkuu! Toiseksi viimeisessä MM-karsintaottelussa Helmarit kohtaa Irlannin.

MM-lopputurnaus pelataan kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa ensimmäistä kertaa 32 joukkueen voimin. Euroopan karsintojen lohkovoittajat etenevät MM-kisoihin, minkä lisäksi lohkojen kakkoset jatkavat MM-karsintojen jatkoturnaukseen, missä jaossa on vielä kaksi paikkaa. Suomen kanssa MM-karsintalohko A:ssa pelaavat Ruotsi, Irlanti, Slovakia sekä Georgia.

Mikä ikimuistoinen vuosi tämä onkaan ollut Helmareille! Ja sen huipentaa vielä 6.9. kotiyleisön edessä Tampereen Ratinan Stadionilla pelattava MM-karsintaottelu Ruotsia vastaan!

Kannusta Helmareita kotona!

Kannusta Helmareita kotona ja jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Helmarit, #IRLFIN ja #MeOlemmeSuomi! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Helmareiden sosiaalisen median kanavissa!

Yle on vahvasti mukana Helmareiden matkassa MM2023-karsinnoissa ja Irlanti-ottelu on nähtävissä tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ylen kanavilla!

Nyt pelataan kisapaikasta - kannusta Helmarit voittoon! Yhdessä me olemme Suomi!

Hanki fanituotteet kotikatsomoon Maajoukkueen verkkokaupasta!

Liity maajoukkueiden postituslistalle – saat alennuksen Helmareiden ottelulipuista!

Lisäksi saat alennusta Maajoukkueen verkkokaupan tuotteista!

Maajoukkuekirjeen tilaus

Seuraa Helmareita somessa