Tapahtumia Seurajohtajalle

Koulutuksia, tapahtumia ja materiaaleja osaamisesi kehittämiseen

Osaamisen kehittämistä tapaamisilla

Seurafoorumeita järjestetään puheenjohtajille, toiminnanjohtajille ja muille hallintohenkilöille sekö juniori- ja valmennuspäälliköille.

Säännöllisissä kohtaamisissa nostetaan ajankohtaisia teemoja esiin seuraesimerkein tai ulkopuolisen asiantuntijan esityksellä. Tärkeä osa tapaamisia on ajatusten vaihtaminen ja verkostoituminen.

Seurafootumien lisäksi järjestetään vuosittain alueellinen Seurojen Ääni -seminaari, jossa yksi- tai kaksipäiväisissä tapahtumissa foorumien tavoin jaetaan kokemuksia, pidetään asiantuntijaesityksiä ja verkostoidutaan.

Seurafoorumit

Valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat

Seuran urheilutoiminnasta vastaaville henkilöille kohdennetuissa tapaamisissa valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat kokoontuvat yhteen paitsi verkostoitumaan, niin myös jakamaan hyviä malleja ja esimerkkejä. Asialistalla ovat mm. valmentajien osaamisen kehittäminen, pelaajan laadukas arki seurassa sekä harrastajamäärän kasvattaminen. Samalla seuroilla on mahdollisuus vaikuttaa tulevaisuuden toimenpiteisiin. Foorumeita on myös mahdollista jakaa toimenkuvan sekä teemojen mukaisesti tarkempiin osa-alueisiin.

Foorumit eteläisellä alueella

Seurojen Ääni -seminaarit