Ohjeita katsojille

Tervetuloa miesten Suomen Cup finaaliin!

Yhteensä 314 joukkuetta. Kaksi jäljellä. Voittajalle pokaali ja futisvuoden ensimmäinen europaikka!

Miesten Suomen Cup finaali KuPS - FC Inter pelataan Helsingin Olympiastadionilla lauantaina 17.9. klo 16.00. Tutustuthan alla oleviin katsojaohjeisiin ennen tapahtumaa.

Viihtyisä ja turvallinen ottelutapahtuma edellyttää kaikkien tapahtumaan osallistuvien yhteistyötä ja jokainen ottelutapahtumaan osallistuva on lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta toiminnastaan. Ottelumme ovat kaikille avoimia tapahtumia ja minkäänlaista syrjintää ei sallita. Tervetuloa viettämään yhdessä mahtavaa iltaa Olympiastadionille ja kannustamaan finalisteja!

Näillä varmistamme yhdessä sujuvan tapahtuman

Saavu ajoissa - portit aukeavat kello 15.00

A-katsomoon on kulku Etelä 1 -sisäänkäynnistä ja E-katsomoon Itä 2 -sisäänkäynnistä

Ota lippusi valmiiksi esille ennen portille tuloa

Osallistuthan ottelutapahtumaan vain täysin terveenä

Tärkeitä ohjeita katsojille

Tutustu myös otteluiden yleisiin katsojaohjeisiin

Suomen Palloliiton otteluiden yleiset katsojaohjeet

Tervetuloa viihtyisään ja turvalliseen jalkapallo-otteluun! Katsojaohjeilla varmistetaan katsojien viihtyminen ottelutapahtumassa.

Tarvitsetko apua? Tukipalvelu auttaa!

Tukipalvelu

Tukipalvelu palvelee Pelipaikkaan, Tasoon, lipunmyyntiin, Tulospalveluun ja tapahtumiin sekä verkkokauppaan liittyvissä asioissa.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle