21.9.2021, 18:15
,
Turku

MM2023-karsinnat: Suomi–Slovakia

UUSI MATKA KOHTI MM-LOPPUTURNAUSTA ALKAA!

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-lopputurnausta alkaa tänä syksynä neljän MM-karsintaottelun muodossa! Kannusta Helmareita syksyn ensimmäisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Turun Veritas Stadionilla Slovakian tiistaina 21. syyskuuta.

Tasan kuukautta myöhemmin Helmarit pelaa vieraissa Georgiaa vastaan. Samassa ikkunassa Helmarit kohtaa kotona Irlannin (26.10), ja vielä marraskuun lopulla (25.11.) vieraissa Ruotsin.

NÄIN ETENEE MM2023-KARSINTA

MM-lopputurnaus pelataan kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa ensimmäistä kertaa 32 joukkueen voimin. Euroopan karsintojen lohkovoittajat etenevät MM-kisoihin, minkä lisäksi lohkojen kakkoset jatkavat MM-karsintojen jatkoturnaukseen, missä jaossa on vielä kaksi paikkaa.  Suomi pelaa A-lohkossa Ruotsin, Irlannin, Georgian ja Slovakian kanssa. Yhdellä Euroopan maalla on lisäksi mahdollisuus lunastaa MM-kisalippunsa kaikkien maanosien yhteisestä MM-jatkoturnauksesta, missä kymmenen maata taistelee kolmesta jäljellä olevasta kisapaikasta.

Lue lisää MM2023-karsinnoista UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Lipunmyynti Slovakia-otteluun on nyt käynnissä! Lippujen hinnat alk. 5 €/15 €.

Myynnissä myös rajoitettu erä juniorijoukkueille tarkoitettuja edullisia joukkuelippuja! Joukkuelippu maksaa vain 80 €, ja oikeuttaa 16 juniorin ja 4 aikuisen sisäänpääsyyn. HUOM. Joukkuelipun saat lunastettua valitsemalla 20 yksittäistä paikkaa katsomokartalta katsomoista K tai L. Paikat voivat olla eri riveiltä. Joukkueliput on tilattava SU 19.9. mennessä.

Huomioithan, että kaikkien katsojien pitää käyttää maskia stadionilla koko ottelutapahtuman ajan. Koronaturvallisuus huomioiden paikkoja myydään tällä hetkellä turvavälein. Lippujärjestelmä huomioi turvavälit automaattisesti. Tervetuloa!

KANNUSTA HELMAREITA!

Kannusta Helmareita ja jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Helmarit, #FINSVK ja #MeOlemmeSuomi! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Helmareiden sosiaalisen median kanavissa!

Yle on vahvasti mukana Helmareiden matkassa MM2023-karsinnoissa. Jos et pääse paikan päälle, niin Slovakia-ottelu on nähtävissä tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ylen kanavilla!

Nyt pelataan kisapaikasta - kannusta Helmarit voittoon! Yhdessä me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

8.10

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsinnat jatkuu vierasottelulla 8. lokakuuta, kun joukkue kohtaa Azerbaidžanin!

.

Azerbaidzan
19.30
9.10

MM2022-karsintaottelut jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ukrainan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

19.00
12.10

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona lokakuun toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi pelaa Kazakstania vastaan.  Yhdessä me olemme Suomi!

17.00
12.10

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsintojen toinen kotiottelu pelataan 12. lokakuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Itävaltaa!

19.30
16.10
2010-luvun menestynein cup-joukkue PK-35 Vantaa, sekä hallitseva mestari Åland United kohtaavat vuoden 2021 Naisten Suomen Cupin finaalissa Helsingin Olympiastadionilla.
Jatkuuko Åland Unitedin mestaruusputki vai palaako PK-35 Vantaa mestaruuskantaan viiden vuoden tauon jälkeen?
13.00
21.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Georgian.

Georgia
18.00