26.10.2021, 18:15
Olympiastadion / Paavo Nurmen tie 1
,

MM2023-karsinnat: Suomi–Irlanti

NYT PELATAAN KISAPAIKASTA – Helmarit palaa stadikalle!

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-lopputurnausta alkaa tänä syksynä neljän MM-karsintaottelun muodossa! Kannusta Helmareita syksyn kolmannessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa kotona Irlannin tiistaina 26. lokakuuta klo 18:15 Helsingin Olympiastadionilla!

Irlanti-ottelun jälkeen Helmarit matkustaa marraskuun lopulla (25.11.) Ruotsiin pelaamaan syksyn viimeisen MM-karsintaottelun.

NÄIN ETENEE MM2023-KARSINTA

MM-lopputurnaus pelataan kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa ensimmäistä kertaa 32 joukkueen voimin. Euroopan karsintojen lohkovoittajat etenevät MM-kisoihin, minkä lisäksi lohkojen kakkoset jatkavat MM-karsintojen jatkoturnaukseen, missä jaossa on vielä kaksi paikkaa.  Suomi pelaa A-lohkossa Ruotsin, Irlannin, Georgian ja Slovakian kanssa. Yhdellä Euroopan maalla on lisäksi mahdollisuus lunastaa MM-kisalippunsa kaikkien maanosien yhteisestä MM-jatkoturnauksesta, missä kymmenen maata taistelee kolmesta jäljellä olevasta kisapaikasta.

Lue lisää MM2023-karsinnoista ja katso Suomen lohkon tilanne UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Ottelun lipunmyynti on nyt käynnissä!

Myynnissä myös rajoitettu erä juniorijoukkueille tarkoitettuja edullisia joukkuelippuja! Joukkuelippu maksaa 120 € ja oikeuttaa 16 juniorin ja 4 aikuisen sisäänpääsyyn. HUOM! Joukkuelipun saat lunastettua valitsemalla 20 yksittäistä paikkaa katsomokartalta. Joukkueliput on tilattava TO 21.10. mennessä. Lue lisää joukkuelipuista täältä >>

Liput myydään vain ennakkoon, ei porttimyyntiä. Osta liput täältä >>

Helmareiden Irlanti-ottelun lipulla sisäänpääsy myös lauantaina 16.10. pelattavaan Naisten Suomen Cupin finaaliin PK-35 Vantaa–Åland United! Lue lisää tapahtumista >>

Tapahtumassa on maskisuositus!

YLE – KANNUSTA HELMAREITA KOTONA!

Kannusta Helmareita kotona ja jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Helmarit #FINIRL ja #MeOlemmeSuomi! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Helmareiden sosiaalisen median kanavissa!

Yle on vahvasti mukana Helmareiden matkassa MM2023-karsinnoissa. Jos et pääse paikan päälle, niin Irlanti-ottelu on nähtävissä tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ylen kanavilla!

Nyt pelataan kisapaikasta - kannusta Helmarit voittoon! Yhdessä me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

21.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Georgian.

Georgia
18.00
12.11

Pikkuhuuhkajien syksyn EM2023-karsintaurakan viimeinen vierasottelu pelataan 12. marraskuuta. Kannusta Pikkuhuuhkajia kotona, kun joukkue kohtaa Norjan!

(Koko päivä)
13.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona, kun Suomi matkustaa marraskuussa pelaamaan Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Yhdessä me olemme Suomi!

16.00
15.11

Pikkuhuuhkajien kuudes ja syksyn osalta viimeinen EM2023-karsintaottelu pelataan 15. marraskuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Viroa!

(Koko päivä)
16.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ranskan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

21.45
25.11

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ruotsin.

Ruotsi
19.30