25.11.2021, 19:30
Ruotsi

MM2023-karsinnat: Ruotsi–Suomi

NYT PELATAAN KISAPAIKASTA!

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-lopputurnausta alkaa tänä syksynä neljän MM-karsintaottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ruotsin Göteborgin Gamla Ullevilla torstaina 25.11. klo 19.30 alkavassa ottelussa.

Helmarien MM2023-karsinnat jatkuvat Ruotsi-ottelun jälkeen keväällä 2022.

NÄIN ETENEE MM2023-KARSINTA

MM-lopputurnaus pelataan kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa ensimmäistä kertaa 32 joukkueen voimin. Euroopan karsintojen lohkovoittajat etenevät MM-kisoihin, minkä lisäksi lohkojen kakkoset jatkavat MM-karsintojen jatkoturnaukseen, missä jaossa on vielä kaksi paikkaa.  Suomi pelaa A-lohkossa Ruotsin, Irlannin, Georgian ja Slovakian kanssa. Yhdellä Euroopan maalla on lisäksi mahdollisuus lunastaa MM-kisalippunsa kaikkien maanosien yhteisestä MM-jatkoturnauksesta, missä kymmenen maata taistelee kolmesta jäljellä olevasta kisapaikasta.

Lue lisää MM2023-karsinnoista ja katso Suomen lohkon tilanne UEFA:n sivuilta!

YLE – KANNUSTA HELMAREITA KOTONA!

Kannusta Helmareita kotona ja jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Helmarit, #SWEFIN ja #MeOlemmeSuomi! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Helmareiden sosiaalisen median kanavissa!

Yle on vahvasti mukana Helmareiden matkassa MM2023-karsinnoissa ja Ruotsi-ottelu on nähtävissä tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ylen kanavilla!

Nyt pelataan kisapaikasta - kannusta Helmarit voittoon! Yhdessä me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu