9.10.2021, 19:00
,

MM2022-karsinnat: Suomi–Ukraina

HUUHKAJIEN UUSI UNELMA – MM-LOPPUTURNAUS

Taistelu unelmasta jatkuu! Historiallinen arvokisakesän Huuhkajien seuraavana tavoitteena on valloittaa maailman kentät – pelata MM-lopputurnauksessa.

MM2022-karsinnat jatkuvat! Kannusta Huuhkajia syksyn kolmannessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ukrainan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

NÄIN ETENEE MM2022-KARSINTA

MM2022-karsinnoissa Euroopan joukkueet on jaettu kymmeneen viiden tai kuuden joukkueen lohkoon (yht. 55 joukkuetta), joissa kukin joukkue kohtaa toisensa kaksi kertaa. Suomi pelaa D-lohkossa yhdessä Ranskan, Ukrainan, Bosnia-Hertsegovinan ja Kazakstanin kanssa.

Euroopasta MM-lopputurnaukseen etenee 13 joukkuetta. Kymmenen karsintalohkon voittajat etenevät suoraan MM-lopputurnaukseen ja toiseksi sijoittuneet joukkueet, sekä kaksi UEFA Nations Leaguen lohkovoittajaa (yht. 12 joukkuetta) pelaavat MM-jatkokarsinnassa kolmesta viimeisestä lopputurnauspaikasta. MM-jatkokarsinnassa 12 joukkuetta arvotaan kolmeen neljän joukkueen karsintapolkuun, joissa joukkueet pelaavat keskenään yksiosaisen välierän ja finaalin. Jokaisen MM-jatkokarsintapolun finaalin voittaja etenee MM-lopputurnaukseen.

Lue lisää MM2022-karsinnoista ja katso Suomen lohkon tilanne UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeus Ukraina-ottelun lippuihin käynnistyi MA 20.9. klo 15.00. Yleinen lipunmyynti alkaa keskiviikkona 22.9. kello 15.00 osoitteessa Lippu.fi >>

Myyntiin on tulossa myös rajallinen määrä edullisia joukkuelippuja. Tiedotamme täällä, kun joukkuelippujen myynti alkaa.

KANNUSTA HUUHKAJIA!

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #FINUKR ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa!

Jos et pääse paikan päälle, voit seurata Huuhkajien MM-karsintaotteluita tuttuun tapaan Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun ja V sport jalkapallo -kanavan välityksellä. Lisäksi Huuhkajien taistelu historiallisesta MM-kisapaikasta jatkuu syksyllä myös Nelonen Median kanavilla! Syksyn kaikki kuusi MM-karsintaottelua esitetään Nelonen Median kanavilla suorina ja suomeksi selostettuina. Otteluiden yhteydessä nähdään kattavat Viaplayn studiolähetykset. Lisäksi jokainen karsintaottelu on nähtävissä Ruudussa Ruutu+-tilauksella.

Matka kohti uutta unelmaa jatkuu! Me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

8.10

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsinnat jatkuu vierasottelulla 8. lokakuuta, kun joukkue kohtaa Azerbaidžanin!

.

Azerbaidzan
19.30
12.10

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona lokakuun toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi pelaa Kazakstania vastaan.  Yhdessä me olemme Suomi!

17.00
12.10

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsintojen toinen kotiottelu pelataan 12. lokakuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Itävaltaa!

19.30
16.10
2010-luvun menestynein cup-joukkue PK-35 Vantaa, sekä hallitseva mestari Åland United kohtaavat vuoden 2021 Naisten Suomen Cupin finaalissa Helsingin Olympiastadionilla.
Jatkuuko Åland Unitedin mestaruusputki vai palaako PK-35 Vantaa mestaruuskantaan viiden vuoden tauon jälkeen?
13.00
21.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Georgian.

Georgia
18.00
26.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita syksyn kolmannessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa kotona Irlannin torstaina 21. lokakuuta.

(Koko päivä)