4.9.2021, 16:00
Olympiastadion / Paavo Nurmen tie 1
,

MM2022-karsinnat: Suomi–Kazakstan

HUUHKAJIEN UUtena UNELMAna MM-LOPPUTURNAUS!

Huuhkajien historiallinen arvokisakesä on nyt takanapäin ja on aika keskittyä uuteen unelmaan! Seuraavana tavoitteena on valloittaa maailman kentät – pelata MM-lopputurnauksessa.

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuvat syyskuussa tärkeällä kotiottelulla! Kannusta Huuhkajia syksyn ensimmäisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Olympiastadionilla Kazakstanin. Tervetuloa Stadikalle luomaan yhdessä terveysturvallista ottelutapahtumaa ja kannustamaan Huuhkajat voittoon. Yhdessä me olemme Suomi!

NÄIN ETENEE MM2022-KARSINTA

MM2022-karsinnoissa Euroopan joukkueet on jaettu kymmeneen viiden tai kuuden joukkueen lohkoon (yht. 55 joukkuetta), joissa kukin joukkue kohtaa toisensa kaksi kertaa. Suomi pelaa D-lohkossa yhdessä Ranskan, Ukrainan, Bosnia-Hertsegovinan ja Kazakstanin kanssa.

Euroopasta MM-lopputurnaukseen etenee 13 joukkuetta. Kymmenen karsintalohkon voittajat etenevät suoraan MM-lopputurnaukseen ja toiseksi sijoittuneet joukkueet, sekä kaksi UEFA Nations Leaguen lohkovoittajaa (yht. 12 joukkuetta) pelaavat MM-jatkokarsinnassa kolmesta viimeisestä lopputurnauspaikasta. MM-jatkokarsinnassa 12 joukkuetta arvotaan kolmeen neljän joukkueen karsintapolkuun, joissa joukkueet pelaavat keskenään yksiosaisen välierän ja finaalin. Jokaisen MM-jatkokarsintapolun finaalin voittaja etenee MM-lopputurnaukseen.

Lue lisää MM2022-karsinnoista ja katso Suomen lohkon tilanne UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Kazakstan-ottelun yleinen lipunmyynti alkaa tiistain 31.8. aikana. Toimi nopeasti, sillä koronarajoituksista johtuen lippuja on tulossa myyntiin rajoitettu määrä. Lippujen hinnat Kazakstan-otteluun alkaen 25,00 €! Huomioithan, että tapahtumaan myydään ainoastaan ennakkolippuja. Ei porttimyyntiä.

Lue lisää ottelun lipunmyyntikäytännöistä tästä!
Osta liput Kazakstan-otteluun TI 31.8. alkaen tästä!
Huom! Olemme olleet sähköpostitse yhteydessä kaikkiin syksyn MM-karsinnan kotiotteluihin kausikortin ostaneisiin. Koska Kazakstan-ottelun lipun ehdot ovat muuttuneet, palautamme kaikille automaattisesti 1/3 kausikortin hinnasta. Kausikortin ostaneille tarjoamme etuosto-oikeuden Kazakstan-ottelun lipunmyyntiin.

KANNUSTA HUUHKAJIA!

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #FINKAZ ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa!

Jos et pääse paikan päälle, voit seurata Huuhkajien MM-karsintaotteluita tuttuun tapaan Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun ja V sport jalkapallo -kanavan välityksellä. Lisäksi Huuhkajien taistelu historiallisesta MM-kisapaikasta jatkuu syksyllä myös Nelonen Median kanavilla! Syksyn kaikki kuusi MM-karsintaottelua esitetään Nelonen Median kanavilla suorina ja suomeksi selostettuina. Otteluiden yhteydessä nähdään kattavat Viaplayn studiolähetykset. Lisäksi jokainen karsintaottelu on nähtävissä Ruudussa Ruutu+-tilauksella.

Matka kohti uutta unelmaa jatkuu! Me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

3.6

U21 EM2023-karsinnat: Itävalta–Suomi 3.6.

Itävalta
4.6

UEFA Nationg League: Suomi–Bosnia-Hertsegovina LA 4.6. klo 19.00, Olympiastadion

7.6

U21 EM2023-karsinnat: Suomi–Azerbaidžan 7.6. klo 16.00, Bolt Arena, Helsinki

7.6

UEFA Nationg League: Suomi–Montenegro TI 7.6. klo 19.00, Olympiastadion

10.6

U21 EM2023-karsinnat: Suomi–Norja 10.6. klo 18.00, Veritas Stadion, Turku.

Turku
11.6