24.3.2021, 21:45
Olympiastadion / Paavo Nurmen tie 1
,

MM2022-karsinnat: Suomi–Bosnia-Hertsegovina

HUUHKAJIEN UUSI UNELMA – MM-LOPPUTURNAUS!

15.11.2019 täyttyi Sukupolvien Unelma, kun Huuhkajat varmisti ensimmäistä kertaa paikan jalkapallon miesten arvokisoihin - kesällä 2021 pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Seuraavana unelmana ja tavoitteena on valloittaa maailman kentät – pelata MM-lopputurnauksessa.

Uusi matka alkaa! Kannusta Huuhkajia kotona maaliskuun MM-karsintaotteluissa Bosnia-Hertsegovinaa ja Ukrainaa (SU 28.3. klo 21.45) vastaan. Yhdessä me olemme Suomi!

NÄIN ETENEE MM2022-KARSINTA

MM2022-karsinnoissa Euroopan joukkueet on jaettu kymmeneen viiden tai kuuden joukkueen lohkoon (yht. 55 joukkuetta), joissa kukin joukkue kohtaa toisensa kaksi kertaa. Suomi pelaa D-lohkossa yhdessä Ranskan, Ukrainan, Bosnia-Hertsegovinan ja Kazakstanin kanssa.

Euroopasta MM-lopputurnaukseen etenee 13 joukkuetta. Kymmenen karsintalohkon voittajat etenevät suoraan MM-lopputurnaukseen ja toiseksi sijoittuneet joukkueet, sekä kaksi UEFA Nations Leaguen lohkovoittajaa (yht. 12 joukkuetta) pelaavat MM-jatkokarsinnassa kolmesta viimeisestä lopputurnauspaikasta. MM-jatkokarsinnassa 12 joukkuetta arvotaan kolmeen neljän joukkueen karsintapolkuun, joissa joukkueet pelaavat keskenään yksiosaisen välierän ja finaalin. Jokaisen MM-jatkokarsintapolun finaalin voittaja etenee MM-lopputurnaukseen.

Lue lisää MM2022-karsinnoista UEFA:n sivuilta!

OTTELU PELATAAN ILMAN YLEISÖÄ!

Voimassaolevien alueellisten koronarajoitusten vuoksi otteluun ei ole mahdollista ottaa yleisöä.

KANNUSTA HUUHKAJIA KOTONA!

Kannusta Huuhkajia kotona ja katso ottelu suorana Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun, V sport jalkapallo -kanavan tai ilmaisen Viafree-palvelun kautta!

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #FINBIH ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa ja palkitsemme parhaat postaukset!

Matka kohti uutta unelmaa alkaa! Me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu
09.00
19.12

Miesten futsalmaajoukkue valmistautuu historiansa ensimmäisiin arvokisoihin isännöimällä Kroatiaa Espoossa, Opinmäen liikuntahallissa sunnuntaina 19. joulukuuta klo 15.00.

Espoo
15.00