1.9.2021, 19:00
Olympiastadion / Paavo Nurmen tie 1
,

A-maaottelu: Suomi–Wales

Huuhkajat palaa kotipesään – vieraaksi saapuu wales!

Huuhkajien maaotteluiden täyteinen syksy alkaa Olympiastadionilla pelattavalla A-maaottelulla Walesia vastaan. Tervetuloa Stadikalle luomaan yhdessä terveysturvallista ottelutapahtumaa ja kannustamaan Huuhkajat voittoon mm. Gareth Balen ja Aaron Ramseyn tähdittämästä Walesista. Yhdessä me olemme Suomi!

LIPUNMYYNTI

Wales-ottelun yleinen lipunmyynti alkaa maanantain 30.8. aikana. Toimi nopeasti, sillä koronarajoituksista johtuen lippuja on tulossa myyntiin rajoitettu määrä. Lippujen hinnat Wales-otteluun alkaen vain 18,50 €! Huomioithan, että tapahtumaan myydään ainoastaan ennakkolippuja. Ei porttimyyntiä.

Lue lisää ottelun lipunmyyntikäytännöistä tästä!
Osta liput Wales-otteluun MA 30.8. alkaen tästä!

KANNUSTA HUUHKAJIA!

Jaa ottelutunnelmiasi sosiaalisessa mediassa #Huuhkajat #FINWAL ja #MeOlemmeSuomi sekä tägää julkaisuihin @Huuhkajat! Jaamme parhaita tunnelmapaloja pitkin otteluiltaa Huuhkajien sosiaalisen median kanavissa!

Jos et pääse paikan päälle, voit katsoa Wales-ottelun suorana Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelussa ja V sport jalkapallo -kanavalla.

Kannustetaan yhdessä Huuhkajat voittoon! Me olemme Suomi!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

12.11

Pikkuhuuhkajien syksyn EM2023-karsintaurakan viimeinen vierasottelu pelataan 12. marraskuuta. Kannusta Pikkuhuuhkajia kotona, kun joukkue kohtaa Norjan!

(Koko päivä)
13.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona, kun Suomi matkustaa marraskuussa pelaamaan Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Yhdessä me olemme Suomi!

16.00
15.11

Pikkuhuuhkajien kuudes ja syksyn osalta viimeinen EM2023-karsintaottelu pelataan 15. marraskuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Viroa!

(Koko päivä)
16.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ranskan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

21.45
25.11

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ruotsin.

Ruotsi
19.30

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu