17.6.2019, 18:30
,
Espoo

A-maaottelu Suomi-Islanti

Naisten A-maaottelu Suomi - Islanti ma 17.6. klo 18.30 Leppävaaran stadionilla, Espoossa.

Liput ennakkoon Ticketmasterista, tästä linkistä >

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät, lapset 6-17v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Yksittäiset liput 8,00 / 4,00 €  10,00 / 5,00 €
Joukkuelippu (16 lasta ja 4 aikuista, tilaukset tästä) 20,00 €
Pelipassilaiset** ja kuukausikirjealennus*** -1 €

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopullinen lipun kokonaishinta määräytyy Ticketmasterin toimitustavan mukaan.
** Koskee vain aikuisten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys [email protected].
*** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Voit olla kiinnostunut myös näistä

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu