Maalivahtivalmentajien C-koulutus 2018-19

Maalivahtivalmentajien C-koulutus (MV C) on tarkoitettu maalivahtivalmentajille, jotka haluavat syventävää tietoja 12-18 -vuotiaiden maalivahtivalmennuksesta. Koulutukseen voivat hakea vähintään D-tason tai uuden futisvalmentajan startin suorittaneet valmentajat, joilla on maalivahtivalmennustehtävä seurassa ja motivaatio kehittyä maalivahtivalmentajina ison kentän maalivahtien valmennukseen.

Koulutus koostuu yhdestä lähijaksosta (2pv Eerikkilässä) sekä omassa ympäristössä tapahtuvasta oppimisesta alueen maalivahtikoulutuksesta vastaavan ohjauksessa. Tavoitteena on saada kaikille koulutukseen valituille mahdollisimman henkilökohtainen kehityssuunnitelma.Koulutus: lähijakso 2pv, 2 harjoitusnäyttöä, etätehtävät sekä loppukoe.

Lähijakso järjestetään Eerikkilässä 15.-16.12.2018, jonka jälkeen talven 2019 aikana suoritetaan muut osiot.

Haku koulutukseen 15.11.2018 mennessä vapaamuotoisella hakemuksella koulutus@palloliitto.fi osoitteeseen.
Hakemuksesta tulee käydä ilmi mm. valmentaja- ja pelaajakokemus sekä suoritetut valmentajakoulutukset. Koulutukseen valitaan mukaan maksimissaan 24 valmentajaa.

Koulutuksen hinta 430 euroa.