Alueturnaus 2018

TYTTÖJEN 8. ALUETURNAUS PELATTIIN 18.-21.4.2018 EERIKKILÄN URHEILUOPISTOLLA

Turnauksessa oli mukana kuusi aluejoukkuetta (Helsinki, Uusimaa, Länsi, Itä, Pohjoinen ja Keski). Jokainen joukkue pelasi kolme ottelua turnauksessa etukäteen laaditun otteluohjelman mukaisesti. Ottelut pelattiin keskiviikkona (18.4.), perjantaina (20.4.) ja lauantaina (21.4.).

Pisteitä laskettaessa molemmat puoliajat katsottiin omiksi otteluikseen. Puoliajan voittaja sai kolme pistettä, tasan pelattaessa molemmat joukkueet saivat yhden pisteen ja puoliajan hävinnyt joukkue ei saanut pisteitä. Joukkue saattoi siis saada ottelusta maksimissaan kuusi pistettä voittamalla molemmat puoliajat.

Turnaukseen sai osallistua 1.1.2002 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat. Aluevalmentajat valitsivat joukkueisiinsa 16 kenttäpelaajaa. Palloliiton maalivahtivalmentajat valitsivat turnaukseen 9 maalivahtia. Maalivahdit pelasivat maalivahtivalmentajien nimeämissä joukkueissa.

Otteluiden peliaika oli 2 x 35 minuuttia. Turnauksessa palkittiin paras joukkue, paras pelaaja, sekä All Stars -pelaajat. Turnauksen tuloksiin pääset tutustumaan tarkemmin alla olevasta linkistä, joka johtaa turnauksen tulospalveluun. Löydät myös linkit jokaisen alueturnausjoukkueen kokoonpanoihin.

ALUETURNAUKSEN TULOSPALVELU

ALUEJOUKKUEIDEN KOKOONPANOT

Itä
Keski