Alueturnaus 2018

TYTTÖJEN 8. ALUETURNAUS 18.-21.4.2018 EERIKKILÄN URHEILUOPISTOLLA

Turnauksessa on mukana kuusi aluejoukkuetta (Helsinki, Uusimaa, Länsi, Itä, Pohjoinen ja Keski). Jokainen joukkue pelaa kolme ottelua turnauksessa etukäteen laaditun otteluohjelman mukaisesti. Ottelut pelataan keskiviikkona (18.4.), perjantaina (20.4.) ja lauantaina (21.4.).

Pisteitä laskettaessa molemmat puoliajat katsotaan omiksi otteluikseen. Puoliajan voittaja saa kolme pistettä, tasan pelattaessa molemmat joukkueet yhden pisteen ja puoliajan hävinnyt joukkue ei saa pisteitä. Joukkue voi siis saada ottelusta maksimissaan kuusi pistettä voittamalla molemmat puoliajat.

Turnaukseen saa osallistua 1.1.2002 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat. Aluevalmentajat valitsevat joukkueisiinsa 16 kenttäpelaajaa. Palloliiton maalivahtivalmentajat valitsevat turnaukseen 6-9 maalivahtia. Maalivahdit pelaavat maalivahtivalmentajien nimeämissä joukkueissa.

Otteluiden peliaika on 2 x 35 minuuttia. Turnauksessa palkitaan paras joukkue, paras pelaaja, sekä All Stars -pelaajat.

Alueturnauksen tulospalvelu

alueturnauksen Perjantain ja lauantain ottelut suorana huu-tv:stä!

Tutustu aluejoukkueiden kokoonpanoihin

Itä
Keski
Länsi
Pohjoinen
Uusimaa

Alueturnaukseen nimetyt maalivahdit

Loviisa Helminen EuPa
Meri Hämäläinen TPS
Aurora Jokinen HJK
Aino-Kaisa Kainulainen JyPK
Roosa Karppinen RoPS
Ella Kelloniemi PKKU
Emmi Larsen TPV
Jenna Rantanen FC Kuusysi
Emilia Tuomela MuSa

Turnauksen maalivahdit vaihtavat joukkueita turnauksen aikana.