Juha-Matti Savolainen

Juha-Matti "Juppis" Savolainen on pitkään ollut futsalmaajoukkueen ykköstorjuja ja valmennuksen valinta suojelemaan Suomen verkkoa. Seurajoukkuetasolla Savolainen on tojunut mm. Kroatian ja Italian pääsarjoissa. Tällä hetkellä hän edustaa Futsal-Liigassa pelaavaa Kampuksen Dynamoa.

Loistavavilla reaktiotorjunnoilla varustettu Savolainen kokee maalivahdin tehtävän olevan kovin yksinkertainen. Tehtävänä on pitää oma maali puhtaana. Savolaisen mukaan hänen on annettu ymmärtää, että mikäli pallo menee maaliin, hän epäonnistunut. Hyvin usein Savolainen maalin on onnistunut tyhjänä pitämään - ehkäpä juuri tiukkojen ohjeiden ansiosta.

Vapaa-ajallaan Savolainen mm. lenkkeilee. Hän kertookin käyneensä lenkillä jokaisessa Euroopan maassa.

Galleria

Ladataan...