Eveliina Summanen

Summanen on persoona, joka ei välttämättä viihdy valokeilassa, vaan antaa kaiken energiansa kentällä joukkueen eteen. Summasen kohdalla voidaan puhua todella kokonaisvaltaisesta keskikenttäpelaajasta: hän on tärkeä osa Helmareiden hyökkäyspelin rakentamista, jonka lisäksi hän tuo joukkueeseen suoraa maalinteko- ja erikoistilanneuhkaa loistavan potkutekniikkansa ansiosta. Summanen loistaa myös puolustussuunnan pelaamisessa ja hän onkin erinomainen esimerkki joukkueen pelaamista tasapainottavasta pelaajasta. Eve tunnetaan myös kovasta ja fyysisestä pelitavastaan.

Arjessa jalkapalloa muun muassa runojen ja luonnossa liikkumisen avulla tasapainottavalta Summaselta löytyy myös keskikenttäpelaajaksi myös poikkeuksellisen vahva halu ja taito tehdä maaleja. Summanen valittiin Suomessa Vuoden liigapelaajaksi vuonna 2018.

Maajoukkueen viralliset pelipaidat pelaajapainatuksilla

Ladataan tuotteita