YHDESSÄ EM-KISOIHIN!

Kausikorttimyynti

Huuhkajat karsii Saksassa pelattavaan vuoden 2024 EM-lopputurnaukseen karsintalohko H:ssa Tanskan, Slovenian, Kazakstanin, Pohjois-Irlannin ja San Marinon kanssa. Huuhkajien karsintojen kaikki kotiottelut pelataan Olympiastadionilla. Edellisen kerran EM-karsinnat on pelattu kokonaisuudessaan Olympiastadionilla vuosina 2014–2015.

Kausikortti on sarjalippu, joka sisältää yksittäisen ottelulipun viiteen kotiotteluun. Kausikortti ei ole ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön, vaan yksittäisiä ottelulippuja voi halutessaan antaa toisille. Huuhkajien kausikorttien myynti päättyy maaliskuussa, jolloin yksittäisten otteluiden irtoliput tulevat myyntiin. Tarkemmasta ajankohdasta tiedotetaan myöhemmin.

Kausikortin ostamalla:
Säästät -15 % verrattuna, että ostaisit pääsyliput erikseen.
Varmistat oman paikkasi jokaiseen kotiotteluun.
Parannat mahdollisuuksiasi Huuhkajien kisalippuihin mahdollisessa EM-lopputurnauksessa.

Lisätietoa kausikorteista!

Huuhkajat EM-karsintojen otteluohjelma

Huuhkajien EM-karsintojen kausikorteilla paremmat mahdollisuudet Suomen ottelulippuihin mahdollisessa EM-lopputurnauksessa!

1. Tilaa maajoukkuekirje:

• Jos ostat itsellesi kausikortin, tilaa itse maajoukkuekirje. Jos ostat läheisellesi kausikortin, varmista, että hän on tilannut maajoukkuekirjeen. Tilaa kirje tästä: https://osallistu.palloliitto.fi/liity

2. Osta kausikortti:

• Jokaiseen kausikorttiin on oston yhteydessä merkattava kausikorttikohtaiset tiedot. Jos ostat itsellesi kausikortin, laita omat tiedot kausikorttikohtaisiin tietoihin. Varmista, että sähköposti kausikorttikohtaisissa tiedoissa on sama kuin, jolla maajoukkuekirje on tilattu.

• Jos ostat läheisellesi kausikortin, laita kausikorttikohtaisiin tietoihin läheisesi tiedot. Varmista, että sähköposti kausikorttikohtaisissa tiedoissa on sama kuin, jolla maajoukkuekirje on tilattu.

• Mikäli ostat alaikäiselle kausikortin, laita alaikäisten kausikorttikohtaisiin tietoihin omat tietosi. Varmista, että omissa tiedoissa on sama sähköposti, joilla maajoukkuekirje on tilattu.

Osta kausikortit tästä!

Myös VIP-paketit myynnissä, katso lisätiedot täältä!

Liput maajoukkuiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle