Keski-Suomen piiri

Piirin esittely

SUOMEN PALLOLIITON KESKI-SUOMEN PIIRI RY

Suomen Palloliiton Keski-Suomen piiri perustettiin 3. tammikuuta 1938 klo 19 Santalan kahvilassa, Jyväskylässä. Piirin toiminta-alue on Keski-Suomen maakunta. Piiri toimii 24 eri kunnan alueella.

Piirin kuuluu 49 jäsenseuraa (31.12.2014). Rekisteröityjä pelaajia piirin seuroissa oli samana ajankohtana 6 386.

TOIMINTA-AJATUS

Suomen Palloliiton Keski-Suomen piiri on Suomen Palloliiton jäsen, yksi sen kahdestatoista piirijärjestöstä. Toiminnan ohjauksessa noudatetaan Suomen Palloliiton laatimia periaatteita ja päätöksiä lajin yleiseksi kehittämiseksi Suomessa.

Piiri kehittää ja koordinoi jalkapallotoimintaa kokonaisvaltaisesti koko piirimme alueella. Piiri tukee seurojen elinvoimaa tarjoamalla mielekästä harraste- ja kilpailutoimintaa sekä laadukasta koulutustoimintaa. Piiri edistää toiminnoillaan yhdessä jäsenseurojen kanssa lajissa mukana olevien kehittymistä kansalliselle ja kansainväliselle jalkapallouralle.

Lisätietoja piirin toiminnnasta:
kehitysjohtaja