Keski-Suomen piiri

Pelipassit ja vakuutukset

TÄMÄN LINKIN KAUTTA PÄÄSET OSTAMAAN PELIPASSIN JA VAKUUTUKSEN SEKÄ LÖYDÄT TARVITTAVAT OHJEET>>>

HUOMIO, JOS OLET OSTAMASSA UUTTA PELIPASSIA!!

PELIPAIKKAAN EI PÄÄSE KIRJAUTUMAAN VANHOILLA PALLOVERKKOTUNNUKSILLA, VAAN TULEE LUODA UUDET TUNNUKSET

HUOMIO !

tiedote 3.12.2015

Pelipaikan järjestelmävirheen vuoksi käyttäjät joiden tunnuksen alla on useampi kuin yksi

alaikäinen, eivät tällä hetkellä voi uusia kaikkien näiden pelipasseja.

Järjestelmävirhettä korjataan parhaillaan ja sen tulisi olla korjattu ensi viikon tiistaihin 8.12. mennessä.

Ne henkilöt, jotka tarvitsevat ennen tätä pelipassin voivat olla yhteydessä seuraan, missä pelipassin uusiminen

onnistuu normaalisti mikäli seuralla on Pelipaikan seurakäyttäjätunnukset.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

MAKSULIIKENNE ONGELMISSA YHTEYDENOTOT SUORAAN OPERAATTORIIN!

Valitettavasti meillä ei ole pääsyä Checkout Finland Oy:n pankkitilille tai tiliotteelle, joten emme voi millään tavalla selvittää tai käsitellä virheellisesti maksettuja maksuja. Maksut jotka on maksettu Checkout Finland Oy:n tilille ilman viitettä, väärällä viitteellä tai väärällä summalla pitää selvittää suoraan Checkoutin asiakaspalvelun kautta: http://www.checkout.fi/henkiloasiakkaille/yhteydenotto/

Huom! Myös tilisiirtona maksetut maksut kulevat Checkout Finland Oy:n kautta. Tilisiirron viitettä tai summa ei saa muuttaa, sillä muuten maksu ei kohdistu Pelipaikassa luotuun tilaukseen. Jos näin tehdään, jää maksu Pelipaikassa maksamattomaan tilaan, ja virheellisesti maksettu summa jää Checkout Finland Oy:n haltuun.

Pelipassi tulee ehdottomasti olla maksettuna ennen ensimmäistä piirin peliä. Kaikki ottelupöytäkirjassa mainitut pelaajat katsotaan pelanneiksI.

Kauden 2016 pelipassimyynti alkaa 1.12.2015 Pelipaikassa. Pelipassi ja mahdollinen vakuutus ovat voimassa heti ostohetkestä lähtien.

Pelipassien ja vakuutusten hinnat ovat säilyneet samalla tasolla kuin edellisenä vuonna. Lue lisää kauden 2016 pelipassista ja vakuutustuotteista>>

Pelipassi oikeuttaa pelaamaan kotimaisissa sarjoissa ja turnauksissa. Pelipassilla saa lisäksi alennuksia ottelulipuista sekä muita jäsentarjouksia.

Tässä linkki lisätietoihin http://www.palloliitto.fi/uutiset/suomen-palloliitto/kauden-2016-pelipassimyynti-alkaa-112-pelipaikassa

Ilman pelipassia pelanneet saavat sanktion. Piirissä tullaan tekemään passitarkastus kauden aikana.

Mikäli halutaan että vakuutus jatkuu katkeamattomana tulee pelipassi ja vakuutus olla maksettuna 1.1. Siirtymäkautta ei enää ole.

VAKUUTUS
Vakuutus on pakollinen kaikilla nuorilla pelaajilla sekä liiton aikuisten sarjoissa pelaavilla aikuisilla pelaajilla.

Muille pelaajille suositellaan vakuutusturvan ottamista.
Vakuutus tulee voimaan tuoteselosteessa annettujen vakuutusehtojen mukaisestí.

Liiton järjestämiä aikuisten sarjoja ovat:
Liiga, Ykkönen, Kakkonen (jalkapallo)
Liiga, Ykkönen (Futsal)