Materiaalit

Katso tästä loistavat vinkit kannustamiseen, jotka voit jakaa vaikka joukkueenne vanhemmille.

Äitienpäivä

Kannusta mua -kampanja mukana Äitienpäivässä

Onko teillä peli äitienpäivänä? Tai treenit? Täältä löydät Kiitos Äiti -kortin, jonka pelaaja voi antaa äidilleen pelissä tai treeneissä. Kortista on myös ruotsinkielinen versio. Lisäksi kortteja löytyy myös muille perheenjäsenille.

some-materiaalia

Tutustu tästä käteviin vinkkeihin, miten somettaa hienosti #kannustamua hengessä.
Järjestättekö turnauksen kampanjan aikana? Tässä teille vinkkejä, miten voitte helposti somettaa turnauksesta.

Facebook-materiaalia

Kansikuva
Näytä Facebook-kansikuvalla, että olet messissä! Voit tästä ladata Facebook-kansikuvan kampanjan ajaksi seuranne Facebook-sivuille, tapahtumasivuille tai omaan kansikuvaasi. Vaihtoehtoisesti voit lisätä oman kansikuvasi päälle Kannusta mua -kampanjanauhan, jonka saat ladattua tästä.

Badge
Näytä tukesi ja mukanaolosi lisäämällä Kannusta mua -badge omaan profiilikuvaasi . Olemme tehneet sen sinulle tosi helpoksi, saat ladattua badgen tästä linkistä.

Ruotsinkielinen some-aineisto
Vad säger du till ditt barn efter matchen? -somekuvan voit ladata täältä.

Kyltit

#Kannustamua -kyltit (valokuvia varten)

Printtaa oma #kannustamua-kyltti, ota kuva ja laita jakoon Facebookiin ja Instagramiin @kannustamua. Halutessasi, voit kirjoittaa kuvaan joukkueesi nimen ja pelinumerosi (täyttötila).  Kyltit löydät täältä.

Ruotsinkielinen kyltti on ladattavissa tästä.

Kampanjakyltti kentän laidalle

Voit ladata tästä seurasi ja/tai turnauksesi käyttöön A-ständijulisteen. Käytä sitä turnauksissa, pelikenttien reunalla jne. muistuttamassa, miten tärkeää kannustaminen on.

Juliste löytyy myös ruotsinkielisenä tästä.

Verkkosivut

Bannerit
Kerro sivuillasi seurasi, joukkueesi, turnauksesi tai tapahtumasi osallistumisesta Kannusta mua -kampanjaan käyttämällä kampanjan "Mekin olemme mukana" -bannereita. Täältä on ladattavissa kaksi erimallista banneria osallistujien vapaaseen käyttöön. Linkitä banneri Kannusta mua-sivulle: kannustamua.palloliitto.fi

Tunnuksia nettikäyttöön ja painotuotteisiin löydät täältä

Kunniakirjat

Kunniakirjapohjia löytyy sekä kannustajalle että pelaajalle.
Pohjissa on kohdat, johon vastaanottajan nimet voi täyttää koneella suoraan. Kun vie hiiren lomakekentän päälle ja odottaa hetken, tulee myös näkyviin vinkki mitä kyseiseen kohtaan on tarkoitus täydentää. Pohjat voi myös printata tyhjänä ja täyttää käsin.

Ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen riikkakr(a)gmail.com, jos tarvitset tunnuksen jossain muussa muodossa. Kampanjan graafisen ilmeen on kokonaisuudessaan suunnitellut kampanjatiimin vapaaehtoisjäsen graafikko Riikka Käkelä-Rantalainen.

Artikkelit ja kolumnit

Kannustava kannustus
Hyvän ilmapiirin rakennuspalikoita
Anna lapsesi päättää miten häntä kannustetaan