Winter ja Salmijärvi sopimuksiin Ilveksen kanssa

• Jalkapallosarjat

Ilves, Erika Winter ja Johanna Salmijärvi ovat solmineet kauden 2018 kattavan sopimuksen.

Winter siirtyy keltaiseen pelipaitaan Pallokissoista, jota hän edusti useamman kauden.

- Eki on erittäin monipuolinen pelaaja, joka pystyy pelaamaan tarvittaessa montaa eri roolia. Parhaimmillaan hän on ollut laitapuolustajana. Monipuolisen potkutekniikan ansiosta pystyy osallistumaan paljon pelin avaamiseen. Motivaatio on pelaajalla erittäin korkealla, joten varmasti uusi ympäristö ja tiukka kilpailu pelipaikasta varmasti ruokkii tätä entisestään, kommentoi talenttivalmentaja Ollipekka Ojala Ilveksen sivuilla.

- Olen kovasti tykännyt olla Ilveksen mukana. Valitsin Ilveksen, koska halusin kokeilla jotain uutta ja kehittyä. Koen, että joukkueen kova sisäinen kilpailu pelipaikoista tuo hyvät edellytykset kehittymiselle niin yksilöiden kuin myös joukkueen osalta. Odotan innolla mitä tuleva kausi tuo tullessaan, kommentoi Winter sopimuksen syntyä.

Salmijärvi on edustanut Ilvestä vuodesta 2003.

- Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme jatkaa yhteistyötä Junnun kanssa. Hän on pitkän kaartin ilvesläinen ja oli viime kaudella joukkueen kantavia voimia niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin, kertoo valmentaja Ville Väisänen.

- Meillä on todella potentiaalinen ja jonkin verran viime kaudesta uudistunut joukkue kasassa. Harjoituskausi on sujunut hyvin ja olemme päässeet harjoittelemaan uusia taktisia juttuja peliimme. Omalta kohdaltani viime kausi oli ehjin ja tasapainoisin kauteni vuosiin ja olen tyytyväinen että sopimus Ilveksen kanssa syntyi. Koen, että pystyn tässä ympäristössä ottamaan seuraavan askeleeni pelaajana.

• Ilves Naiset