Wales-ottelun lipunmyynti aukeaa tänään – Kazakstan-ottelun liput myyntiin tiistaina

• Maajoukkueet

Maajoukkueiden postituslistan jäsenet saavat etuosto-oikeuden sekä Wales- että Kazakstan -ottelun lippuihin.

Lipunmyynti Huuhkajien keskiviikkona pelattavaan A-maaotteluun Walesia vastaan aukeaa tänään maanantaina. Maajoukkueiden postituslistan jäsenien etuosto-oikeus alkaa kello 13.00 ja kestää 16.00 asti. Yleinen lipunmyynti alkaa kello 17.00.

Suomi kohtaa A-maaottelussa Walesin Helsingin Olympiastadionilla keskiviikkona 1.9. kello 19.00.

Liput MM-karsintaotteluun Kazakstania vastaan tulevat myyntiin tiistaina 31.8. Syksyn MM-karsintaotteluiden kausikortin ostaneilla on etuosto-oikeus kello 11.00 – 13.00. Maajoukkueiden postituslistan jäsenien etuosto-oikeus lippuun on voimassa kello 14.00-16.00. Yleinen lipunmyynti alkaa tiistaina kello 17.00.

Suomi kohtaa Kazakstanin Olympiastadionilla lauantaina 4.9. kello 16.00.

Mikäli et ole vielä maajoukkueiden postituslistan jäsen ja haluat saada etuosto-oikeuden otteluihin, liity postituslistalle viimeistään ma 30.8. klo 12.45 täältä: www.palloliitto.fi/liity

Otteluun saapuva katsoja – tutustuthan tarkasti ohjeisiin

Vallitsevien koronarajoitusten takia stadion on jaettu 50 henkilön lohkoihin. Yleisöä voidaan ottaa noin 8 500.

Jotta jokainen katsoja voisi nauttia turvallisesti jalkapallojuhlasta, pyydämme noudattamaan otteluun saapumiseen, poistumiseen ja palveluiden käyttöön annettuja ohjeita.

Saapuminen, palveluiden käyttö ja poistuminen tapahtuu porrastetusti. Katsojien tulee noudattaa omalle lohkolle asetettuja aikoja.

Kasvomaskia tulee käyttää stadionilla koko ottelun ajan (suositus alle 12-vuotiaille).

Portilla ja ympäri tapahtuma-aluetta on tarjolla käsihuuhdetta. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä: Ohjeita katsojille – MM 2022 -karsinnat | Suomen Palloliitto

Nautitaan jalkapallosta yhdessä turvallisesti.

MM-karsintaotteluita voi seurata Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun, V sport jalkapallo -kanavan, Nelosen ja Ruutu -palvelun kautta (edellyttää Ruutu+ tilausta). Wales-ottelu näkyy Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelussa ja V sport jalkapallo -kanavalla.

• Huuhkajat