Volkswagen ja Telia luovuttivat 14 Tourania juonioriseurojen käyttöön

Palloliiton pääyhteistyökumppanit, Volkswagen ja Telia, yhdistivät voimansa tukeakseen suomalaista jalkapalloperhettä. Volkswagen ja Telia luovuttivat 14 Volkswagen Touran -autoa suomalaisten junioriseurojen käyttöön kaudelle 2019.

Autojen lisäksi seurat saavat käyttöönsä Telian laadukkaat digitaaliset kuvauslaitteet, joiden avulla lasten pelejä pääsee seuraamaan myös etänä. Kampanjan tarkoitus on helpottaa seurojen sekä futisperheiden arkea.

Seurat, joille autot luovutettiin, valittiin hakemusten perusteella. Hakemuksessa seuroilta pyydettiin toimintasuunnitelma auton käyttötarkoituksesta futiskaudelle 2019. Hakemuksia tuli yhteensä 42 kappaletta.

- Kesällä on useita tapahtumia ja pelimatkoja, joissa autot ovat kovassa käytössä ja voimme hyödyntää tilavia autoja myös yhteiskuljetuksissa. Nyt meillä on mahdollisuus hakea lapsia mukaan jalkapallon pariin ja seuran tapahtumiin, vaikka vanhemmat olisivat estyneitä. Osalla lapsista ja nuorista harjoitusmatkat voivat olla pitkiäkin, ja tämä on todella tärkeä tuki ja helpotus monen perheen arkeen, kertoo Hämeenlinnan Jalkapalloseuran toiminnanjohtaja Tommi Laitila

Kampanjaan osallistuneiden junioriseurojen matkaa voi seurata sosiaalisessa mediassa #futisauto -hästägillä.

Autot luovutettiin 20. toukokuuta käyttöön seuraaville seuroille:

VJS, Vantaa
    LiePa, Turku
    FCFJ, Porvoo
    VPS-j, Vaasa
    HJS, Hämeenlinna
    KuPS, Kuopio
    Honka, Espoo
    OLS, Oulu
    Ilves, Tampere
    PPJ, Helsinki
    FC Santa Claus juniorit, Rovaniemi
    SJK, Seinäjoki
    Lauttakylän Luja, Huittinen
    NuPS, Vihti

Katso video HUU-TV:stä artikkelikuvan kautta.

• Telia
    • Volkswagen