VJS hakee kokopäiväistä seurakoordinaattoria

• Seuratoiminta

Vantaan Jalkapalloseuran neljäntoista vakituisen työntekijän intohimona on yhdessä vahvasti sitoutuneen ja osaavan seuratoimijajoukon kanssa järjestää jatkuvasti kehittyvää jalkapallotoimintaa kaikenikäisille.

Nykyisen seurakoordinaattorin siirtyessä uusien haasteiden pariin VJS hakee yhteisöönsä hänen työtään jatkavaa ammattilaista. Vastaat työssäsi seuran taloushallinosta, jäsenpalveluista sekä jalkapalloliikunnan toimintojen koordinoinnista ja hallinnoinnista. Toimenkuvaasi kuuluu myös vuosittaisten tapahtumien järjestäminen yhdessä muun henkilökunnan kanssa.

VJS:n missio on olla Jalkapalloyhteisö sinulle. Missiomme edellyttää aktiivisuutta ja palveluhenkisyyttä, sillä olet seuran jäsenistön ensisijainen yhteyshenkilö. Odotamme uudelta seurakoordinaattoriltamme työkokemusta vastaavan tyyppisistä tehtävistä, soveltuvaa koulutusta, palvelualttiutta sekä ongelmanratkaisukeskeistä, oma-aloitteista ja aktiivista otetta työtehtävien hoitamiseen. Edellytämme myös vankkaa osaamista sähköisten järjestelmien osalta, ja hyviä viestinnällisiä valmiuksia sekä suomen että englannin kielellä. Eduksi katsotaan urheiluseuratoiminnan tuntemus. Teet työtäsi pääosin arkena joustavasti kello 08:00 – 18:00 välisenä aikana. Lisäksi työ sisältää satunnaisia iltoihin ja viikonloppuihin ajoittuvia töitä.

Työ on päätoiminen ja alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 1.9.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa VJS:n toiminnanjohtaja Kim Ekroos: puh 040 733 6481 (puhelimitse 2., 3. ja 4.7. klo 10:00 – 12:00), e-mail kim.ekroos[at]vjs.fi. Voit tutustua VJS:n toimintaan osoitteessa www.vjs.fi.

VJS tarjoaa työntekijöilleen intohimoisen ja ammattimaisen työyhteisön, sekä poikkeuksellisen edistyneen urheiluseuran, jolla on erinomainen kehityspotentiaali. Hae työpaikkaa lähettämällä vapaamuotoinen työhakemus, CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään 7.7.2019 osoitteeseen kim.ekroos[at]vjs.fi.