Viljanen ja Munukka nuorten EM-karsintaturnauksiin

• Jalkapallosarjat

UEFA on nimennyt Petri Viljasen alle 17-vuotiaiden poikien EM-karsintaturnaukseen Unkariin. Suomen Palloliitto on nimennyt Viljaselle avustavaksi erotuomariksi Riku Vihreävuoren. Elite Roundin turnauksessa pelaavat isäntämaa Unkarin lisäksi Israel, Romania ja Slovenia.

Viljanen ja Vihreävuori tuomitsevat 22.3. klo 15 Suomen aikaa alkavassa Israel-Romania -ottelussa sekä 25.3. klo 15 alkavassa Unkari-Romania ottelussa.

Petri Viljanen nimettiin täksi vuodeksi kansainväliseksi erotuomariksi ja tämä turnaus on hänelle ensimmäinen UEFA:n määräys.

UEFA on niin ikään nimennyt Antti Munukan alle 19-vuotiaiden EM-karsintaturnaukseen Espanjaan. Suomen Palloliitto on nimennyt Munukalle avustavaksi erotuomariksi Jukka Honkasen. Lohkossa pelaavat Espanjan lisäksi Ranska, Belgia ja Bulgaria. Lohkovoittaja etenee heinäkuussa Suomessa pelattavaan lopputurnaukseen.

Munukka ja Honkanen tuomitsevat lauantaina 24.3. klo 19 Suomen aikaa alkavassa Espanja-Belgia -ottelussa sekä 27.3. klo 18.30 alkavassa Bulgaria-Belgia -ottelussa.

• Erotuomarit