VIFK ja KajHa ilmoittaneet kiinnostuksensa Kakkosen paikkaan

• Jalkapallosarjat

PS Kemin ja JJK:n ilmoitettua luopuvansa paikasta Miesten Kakkosessa kaudella 2019 täydennysmenettelyn mahdollisuutta on tunnusteltu kiireisellä tahdilla.

Halukkuutta vastaanottaa Kakkosen paikka vajaaksi jääneessä C-lohkossa on tiedusteltu seuroilta täydennysmenettelyjärjestyksessä. Nyt Vasa IFK ja Kajaanin Haka ovat ilmoittaneet Palloliiton kilpailutoiminnolle halukkuutensa ottaa vastaan Kakkosen paikka alkavalla kaudelle.

VIFK:n ja KajHan ilmoitusten myötä näyttää todennäköiseltä, että Kakkosen C-lohko tullaan pelaamaan muiden lohkojen tapaan suunnitellusti 12 joukkueella. Täydennysmenettely vaatii kuitenkin Palloliiton hallituksen käsittelyn ja liittohallitus käsittelee asian mahdollisimman pikaisella aikataululla.