VG-62, PEPO, TiPS ja SalPa sinettiseuroiksi

Jalkapallo on saanut neljä uutta Nuori Suomi sinettiseuraa. Palloliiton Kaikki Pelaa - Fair Play -valiokunta nimesi 21.5.2003 pitämässään kokouksessaan VG-62:n, Tikkurilan Palloseuran, Uus-Lavolan Peli-Pojat sekä Salon Palloilijat jalkapallon uusiksi sinettiseuroiksi.

Sinettiseurat ovat nuorisourheilun laatuseuroja, joille myönnetään Nuori Suomi sinetti tunnuksena laadukkaasti toteutetusta lasten urheiluseuratoiminnasta.

Jalkapallolla on nyt yhteensä 22, vuoden 2001 alussa uusituin kriteerein valittua Sinettiseuraa. Jo aiemmin Sinettiseuroiksi on nimetty FC Haka, Pallo-Iirot, Mikkelin Kissat,  Ilves, TPV, FC Reipas, FC Kuusysi, Puistolan Urheilijat, Hämeenlinnan Jalkapalloseura, HJK-juniorit JJK-juniorit, FF Jaro, Euran Pallo, Vaasan Palloseura, PK -37, Nokian Palloseura, Keravan Pallo ja Tuusulan Palloseura.

Jalkapallon Sinettiseuratoiminnassa on mukana jo liki 20 000 lasta ja nuorta.Kaiken kaikkiaan sinettiseuroja on noin 270 kolmessakymmennessä eri urheilulajissa.

Lue lisää jalkapallon sinetttiseuratoiminnasta >>

Jalkapallon sinettiseurat >>

Sinettiseuroissa tapahtuu >>

Kaikki Pelaa -laatujärjestelmä >>