Valtakunnallinen UEFA B -täydennyskoulutus 24.-25.3.

Fyysiseen valmennukseen keskittyvä UEFA B -täydennyskoulutus järjestetään verkkokoulutuksena 24. ja 25.3.2021.

Täydennyskoulutuksen kouluttajina toimivat Keski-Suomen Valmennuskeskuksen kouluttaja Eero Savolainen sekä fyysisen valmennuksen asiantuntija Joni Ruuskanen

- Täydennyskoulutuksessa osallistujille esitellään keskeisimmät uudistukset UEFA B -kurssin fyysisen valmennuksen materiaaleissa. Syvällisemmin käsitellään harjoittelun mikrosyklin periodisaatiota, kuormituksen hallinnan merkitystä sekä fyysisten ominaisuuksien, etenkin kestävyyden, kehittämistä. Koulutus koostuu lyhyistä teoriaosioista sekä niihin linkitettävistä keskusteluista, Savolainen kertoo koulutuksen sisällöstä.

Koulutus käynnistyy verkossa keskiviikkona 24.3. ja jatkuu torstaina 25.3. Koulutuksen ajankohta on molempina päivinä klo 17–21.

UEFA -lisenssin voimassapitämiseksi valmentajan tulee suorittaa Palloliiton hyväksymää täydennyskoulutusta minimissään 15 tuntia kolmen vuoden aikana. Osallistumalla täydennyskoulutuksiin huolehdit siis oman osaamisesi jatkuvasta kehittämisestä ja UEFA- lisenssisi voimassaolosta. Maaliskuun UEFA B -täydennyskoulutus vastaa viittä tuntia.

Täydennyskoulutusten keskeisenä tavoitteena on lisätä valmentajien osaamista muun muassa uuden tiedon, kokemusten jakamisen ja verkostoitumisen avulla.

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lisätietoja UEFA -lisenssien täydennyskoulutuksista >>