Valmentajien maksuttomat täydennyskoulutukset verkossa käynnistyvät

• Seuratoiminta

Kaikille avoimet valmentajien verkkokoulutukset alkoivat viime viikolla ja heti pääsiäisen jälkeen alkaa ensimmäinen täydennyskoulutusjakso verkossa. Ilmoittautuminen on nyt avoinna.

Palloliitto tarjoaa valmentajille ja valmennuksesta kiinnostuneille laajan paketin verkkokoulutuksia vallitsevassa tilanteessa, jossa koulutustapahtumien järjestäminen ei muuten ole mahdollista. Osana pakettia ovat myös lisenssivalmentajien täydennyskoulutukset.

Aiemmin maksulliset täydennyskoulutukset on nyt muutettu myös maksuttomiksi ja osallistuminen on mahdollista läpi Suomen. Hyväksytyn täydennyskoulutuskokonaisuuden suorittaminen edellyttää ennakkoilmoittautumista, ennakkotehtävän tekemistä, osallistumista koulutuskokonaisuuden webinaareihin ja oppimispäiväkirjan tekemistä.

- Haluamme tarjota maksuttomia täydennyskoulutustunteja oman osaamisen kehittämiseksi ja UEFA-lisenssien ylläpitoon, kertoo Palloliiton koulutuspäällikkö Matti Lähitie.

Ensimmäinen UEFA A -täydennyskoulutus alkaa heti pääsiäisen jälkeen aiheena ”Pelitapaan vaikuttavat tekijät”. Ilmoittautuminen on avoinna pääsiäissunnuntaihin 12.4. saakka. Tarkemmat tiedot koulutuskokonaisuudesta löytyvät täältä >>

Valmentajien täydennyskoulutuksista osa koostuu 14.4. alkavan koulutuksen tavoin kahdesta verkkokoulutusosiosta ja osa on kompaktimpeja yhden osion mittaisia jaksoja. Huhtikuun täydennyskoulutuksista löytyy tarkempi lista täältä >>

Kaikki kevään valmentajakoulutukset löytyvät jatkuvasti päivittyvältä sivulta >>

• Valmentajat