Valmentajien koulutuspäivään 19.7. vielä paikkoja jäljellä

• Seuratoiminta

SJV järjestää yhdessä Palloliiton kanssa valmentajille koulutuspäivän Seinäjoella 19.7. Samana iltana Suomen U19-maajoukkue pelaa EM-lopputrnukasessa alkulohkonsa toisen ottelun ja kohtaa Norjan klo 18.30.

Esiintyjinä paikalla ovat mm. Puskas Akatemian johtaja Laszlo Szalai, norjalainen ammattivalmentaja Björn Frode Strand ja Teemu Eskola U19- maajoukkuevalmennuksesta.

Tilaisuus järjestetään Seinäjoen Elinkeinotalossa (Huhtalantie 2). Päivän paketti sisältää kokouspalvelut, esiintyjät, pääsylipun ja lounaan. Koulutukseen osallistuneille lisenssivalmentajille myönnetään päivästä 5 täydennystuntia (UEFA Pro, A sekä B). Myös ilman lisenssiä olevat valmentajat ovat tervetulleita.

Paikkoja on rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tilaisuuteen voidaan ottaa enintään 120 osallistujaa, paikkoja on jäljellä 20 (tilanne 5.7.). Lisätiedot ja ilmoittautumiset Suomen Jalkapallovalmentajat ry:n verkkosivuilla >>

• Valmentajakoulutus
  • Valmentajat