Valmentajat C+ koulutukseen 2019 valittu

• Seuratoiminta

Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto järjestävät koulutuksen lasten valmennukseen erikoistuville valmentajille.

Tavoitteena on saada seuratoimintaan lisää alle 12-vuotiaiden lasten jalkapallovalmennuksen erityisosaajia ja liikunnan ohjaamisen ammattilaisia.

C+ koulutus on suunnattu lasten jalkapallovalmentajille, junioripäälliköille ja valmennusryhmien tutoreille. Koulutus järjestetään Eerikkilän urheiluopistolla 4.2.-15.12.2019, mistä lähiopetuspäiviä on kuusitoista.

Valmennusosaamisen erityinen painopiste on jalkapallon teknis-taktisten valmiuksien kehittäminen ja pelin ymmärryksen opettamisprosessi.

Koulutuksen teemoja ovat lisäksivalmentajan itsensä kehittämisen taidot, kokonaisvaltainen jalkapallovalmennus ja sen käytännön toteutus, lasten osallistaminen, motivointi ja innostaminen lajiin, kasvatusyhteistyö kodin ja eri toimijoiden kanssa, valmentajan ja pelaajan välisen vuorovaikutuksen kehittäminen. Lisäksi opiskelijat perehtyvät syvennettyyn tietoon lapsen kasvusta ja kehityksestä kokonaisvaltaisen valmennuksen näkökulmasta.

Koulutukseen valitut:

Tuomo Rönkkö, PK-37