8.2.2019 klo 10.43

Valmennusta markkinointiviestintään ja kumppanuuksiin - haku 9.2. mennessä

Ⓒ SPL / Jussi Eskola

Etelässä on toteutettu viestinnän valmennuksen ohjelmaa seuroille vuodesta 2015 alkaen vuosittain ja mukana on ollut 32 seuraa. ​Uudistettu valmennus kääntää painopistettä kohti markkinointiviestintää ja kumppanuuksia.

Vuodeksi 2019 painopistettä käännettään enemmän kohti markkinointiviestintää, kumppanuuksia ja varainhankintaa. Valmennusten kumppanina ja  toteuttajana on viestintätoimisto Kaiku Helsinki. Rautaisen viestintäosaamisen lisäksi heillä on vahva seuratoiminnan toimintaympäristön tuntemus. Koulutuksessa kuullaan myös mm. Palloliiton nykyisten yhteistyökumppaneiden mietteitä ja terveisiä sponsoroinnista ja yhteistyöstä

Seurasta mukana on prosessin ajan 2 henkilöä ja osallistuminen vaatii seuralta sitoutumisen ohjelmaan. Uudistettu valmennus sopii mainiosti myös aikaisemmin mukana olleille seuroille. Ohjelmassa on huomioitu myös laatujärjestelmän viestinnän ja markkinoinnin kriteerit.

Haku ohjelmaan 9.2.2019 mennessä. Hae mukaan täältä. Valinnat tehdään 15.2. mennessä (6-8 seuraa). Kaikki hakijat saavat myös tiedon valinnoista. Kokoontumiset järjestetään pääkaupunkiseudulla iltaisin klo 17.30-20.30.

Sisältö, teemat ja aikataulu - Lue lisää