Valmennuskeskuksen päällikkö ja valmentaja/kouluttaja haussa Eerikkilään

Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto hakevat SPL:n Etelä-Suomen aluevalmennuskeskuksen päällikköä sekä Sami Hyypiä Akatemian valmentajaa/kouluttajaa.

Suomen Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto jatkavat ainutlaatuista panostustaan valmennusosaamisen kehittämiseen sekä kotimaisen pelaajakehityksen tutkimus- ja kehitystyöhön. Suomen Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto hakevat

ALUEELLISEN VALMENNUSKESKUKSEN PÄÄLLIKKÖÄ / SAMI HYYPIÄ AKATEMIAN VALMENTAJAA/KOULUTTAJAA EERIKKILÄÄN

määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.1.2018 - 31.7.2019.

Etelä-Suomen aluevalmennuskeskuksen toiminnan johtamisesta ja kehittämisestä vastaavana henkilönä olet keskeisessä asemassa Palloliiton ja Eerikkilän Urheiluopiston panostaessa kotimaiseen pelaajakehitykseen enemmän kuin koskaan. Sami Hyypiä Akatemian valmentajana ja kouluttajana valtakunnallisessa toiminnassa toimit tiimin jäsenenä, joka kehittää ja toteuttaa edelläkävijänä uusia kokonaisvaltaisia ratkaisumalleja pelaajien, valmentajien, valmennuspäälliköiden sekä seuravalmennuksen prosessien kehittämisessä.

Päävastuualueinasi ovat Etelä-Suomen aluevalmennuskeskuksen käynnistämisen valmistelu ja Palloliiton alueellisten valmennuskeskuksien kehittymisen seurantaprosessien sekä koulutussisältöjen yhtenäistäminen yhteistyössä Eerikkilän valtakunnallisen valmennuskeskuksen kanssa. Käytännön työtäsi ovat kehittymisen seurantatapahtumien, valmentajien- ja valmennuspäälliköiden täydennyskoulutusten, seurakäyntien organisointi ja toteutus sekä Palloliiton alueellisissa valmennuskeskuksissa että Eerikkilän valtakunnallisen valmennuskeskuksen Sami Hyypiä Akatemian toiminnassa. Lisäksi olet tukemassa Palloliiton koulutustoimintaa.

Odotamme sinulta määrätietoista ja systemaattista työasennetta sekä yhteistyökykyä keskeisten sidosryhmien ja seurojen kanssa. Lisäksi sinulla on valmentajana ja kouluttajana kyky innostaa ihmisiä ja olet toimintatavoiltasi joukkuepelaaja. Osaamisellasi tuot uusia näkökulmia ja toimintamalleja suomalaiseen jalkapalloon.

Hakijalta odotetaan työn edellyttämää liikunnan ja jalkapallon peruskoulutusta ja valmennusosaamisen kehittämisen tuntemusta. Osaaminen kokonaisvaltaiseen kehittymisen seurantaan liittyen, nuorten kansainvälisen jalkapallon toimintaympäristön tunteminen sekä aikaisempi kokemus valmentajakoulutuksesta katsotaan eduksi. Omaat hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot, hallitset molemmat kotimaiset kielet, sekä pystyt kommunikoimaan sujuvasti myös englanniksi.

Lisätietoja tehtävästä saat Palloliiton pelaajakehityspäällikkö Hannu Tihiseltä (puh. +358 503 099 345) torstaina 9.11. klo 9.00–10.00 ja tiistaina 14.11. klo 8.30–10.00 sekä Eerikkilän Urheiluopiston valmennuskeskusjohtaja Kyösti Lampiselta (puh 040 1344391) torstaina 9.11 klo 10-10.45  ja perjantaina 10.11 klo 12.30-13.00.

Jos tunnet olevasi valmis haasteeseen ja tunnistat itsesi edellä esitetystä, lähetä cv:si, vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi otsikolla ”Etelä-Suomen valmennuskeskuksen päällikkö/SHA valmentaja/kouluttaja” maanantaihin 20.11.2017 klo 24.00 mennessä sähköpostitse: hakemukset(a)palloliitto.fi

Suomen Palloliitto on jalkapallon erikoisliitto, joka kuuluu maailmanlaajuiseen jalkapalloperheeseen yhtenä Kansainvälisen Jalkapalloliiton FIFA:n 211 jäsenliitosta. Vastuullamme Suomessa on vajaan 1 000 jalkapalloseuran elinvoima.

Harrastajamäärällä – yli 140000 rekisteröityä pelaajaa - olemme Suomen suurin urheilun lajiliitto. Tänä vuonna käytämme n. 20 miljoonaa euroa toimintamme toteuttamiseen. Seuratyöllämme luomme elämänkestäviä liikuntatottumuksia ja yhteisöllisiä kiintymyksiä pyöreän pallon kimpussa. Kehitämme parhaillaan huippuverkostoja ja laatuvalmennusta, joiden avulla pelaaja voi nousta äärimmäiselle huipulle.

Eerikkilä Sport & Outdoor Resort on osaamisen kehittämisestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneiden ihmisten kohtaamispaikka. Tarjoamme korkeatasoiset palvelut ja puitteet urheiluun, opiskeluun, yritystilaisuuksiin sekä luonto- ja liikuntaelämyksiin. Eerikkilässä sijaitsee jalkapallon valtakunnallinen valmennuskeskus ja sillä on strateginen kumppanuus Palloliiton kanssa. www.eerikkila.fi

• Valmentajat