Vaasan piirin karsinta P12 I div kaudelle 2019 /Vasa distrikts kval till P12 div I 2019

KARSINTA P12 I DIVISIOONAAN KAUDELLE 2019

Piiri on järjestänyt karsinta talvella P12 Ykköseen hyvällä menestyksellä. Tämän takia jatkamme samalla systeemillä, eli piirissä järjestetään karsintaturnauksia niille joukkueille jotka ovat halukkaita pelata P12 I divisioonassa heti keväällä 2019. (Ilmoittautuminen tason kautta: https://taso.palloliitto.fi/taso/login.php)

Karsintaturnauksien perusteella joukkueet laitetaan rankingjärjestykseen jonka pohjalta parhaat pelaavat kaudella 2019 P12 I divisioonassa ja muut sitten II divisioonassa (monessa lohkossa), mistä voi kesken kauden nousta I divisioonaan.

Mikäli joukkueenne haluaa osallistua tähän karsintaa, niin ilmoittautukaa tason kautta viimeistään 16.11. Karsintaturnaukset järjestetään miniturnauksina tammikuussa.

Ilmoittautuneet joukkueet >>

Mikäli kysyttävää niin ottakaa yhteyttä.

KVAL TILL P12 DIVISION I SÄSONGEN 2019

Distriktet har ordnat kval till P12 div I under vintern med lyckat resultat. Därför kommer distriktet även i år att ordna kval för de lag som vill spela i P12 div I på våren 2019. (Anmälan via taso: https://taso.palloliitto.fi/taso/login.php)

Efter kvalturneringarna läggs lagen i rankingsordning varifrån de bästa spelar i P12 division I (2019) och övriga lag i division II (i många zoner), varifrån man kan stiga under säsongen till division I.

Om ert lag vill delta i detta kval så anmäl er via taso senast den 16.11. Kvalturneringarna ordnas som miniturneringar i januari.

Anmälda lag>>

• Vaasa