Uusien erotuomareiden peruskurssit Palloliiton Läntisellä alueella

• Alueuutiset
  • Jalkapallosarjat

Palloliiton Läntisellä alueella järjestetään uusille jalkapalloerotuomareille tarkoitettuja peruskursseja

Jalkapalloerotuomarin ura alkaa peruskurssista. Koulutus johdattaa osallistujat jalkapallon sääntöihin, jotka ovat yksinkertaisia, mutta samalla monimuotoisia - kuten itse pelikin. Tämä olisi siten oivallinen mahdollisuus erotuomaritoiminnasta kiinnostuneille henkilöille aloittaa erotuomariura.

Palloliiton Läntinen alue koostuu pääsääntöisesti Satakunnan, Varsinais-Suomen, Kanta-Hämeen, Pirkanmaan, Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan lääneistä sekä Etelä-Pohjanmaan aivan eteläisimmästä osasta. Järjestämme alueellamme useita peruskursseja eri paikkakunnilla.

Tarkemmat tiedot kursseista ja linkin hakemuksiin/ilmoittautumisiin löydät täältä: https://www.palloliitto.fi/koulutuskalenteri-lantinen

Lisätietoja Läntisen alueen erotuomarikursseista: Roope Nutikka, Läntisen alueen erotuomariasiantuntija (Sähköpostiosoite on muotoa [email protected])

• Erotuomari
  • Erotuomarit