Uusi Tulospalvelu on nyt auki!

Uusi Tulospalvelu palvelee käyttäjiään osoitteessa tulospalvelu.palloliitto.fi.

Viikkojen odotus ja kuukausien työ on vihdoin saatu päätökseen. Palloliiton uusi Tulospalvelu avautui nimittäin tänään osoitteessa tulospalvelu.palloliitto.fi

– Jännittävää nähdä, missä onnistuimme ja toisaalta myös, mitä sellaisia asioita käyttäjiltä käytön myötä nousee, jotka vaativat toimenpiteitä. Hanskat eivät siis ole vielä putoamassa, vaan julkaisu on vain yksi askel kohti matkalla toimivaa palvelua, projektipäällikkö Veli-Matti Rinnetmäki kertoo.

Uusi Tulospalvelu on vastaus käyttäjien toiveisiin ja vielä vähän enemmän. Jatkossa voit valita suosikkisarjasi, suosikkijoukkueesi tai vaikka lähikenttäsi pikavalintaan, jolloin pääset tarkastelemaan suosikkejasi yhdellä klikkauksella.

Sarjataulukossa on monia uudistuksia, ja joukkueen vasemmalla puolella olevaa väkästä painamalla löydät esimerkiksi tulostiedot joukkueen viidestä edellisestä pelistä ja kalenterissa olevat viisi seuraavaa ottelua.Sarjataulukon välilehdestä löytyy koko otteluohjelma (pelatut ja tulevat ottelut) sekä tilastot ja säännöt.

Otteluita voi uudessa Tulospalvelussa tarkastella päivämäärän, sarjan, kunnan, kentän tai seuran perusteella.

Rinnetmäki iloitsee palvelun yleisen käytettävyyden parantumisen lisäksi erityisesti kahdesta uudesta ominaisuudesta.
    – Mobiilikäytettävyys yleisesti ottaen on testien ja oman käytön perusteella nyt tosi hyvällä tasolla. Myös suosikki-toiminnot yleensä ovat hyvä käytettävyyslisä. Ja odotan innolla striimien sapumista eri ikäisten peleistä ympäri Suomen katsottavaksi Tulospalvelussa.