Uudistuneen Suomen Cupin ilmoittautuminen aukeaa 24. marraskuuta - Vain voittaja jatkaa!

• Jalkapallosarjat

Suomen Cupin tavoitteena on toimia suomalaista jalkapalloa yhdistävänä tekijänä ja kertoa maamme jalkapallon tarinaa paikallisella ja valtakunnallisella tasolla. Hyvänä päivänä kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa.

Suomen Cup on uudistunut ja palaa perinteiseen pudotuspelimuotoon: tulos tai ulos, eli vain voittaja jatkaa. Kilpailu käynnistyy alueellisesti ja laajenee loppua kohti valtakunnalliseksi. Tulossa on jännittäviä ja ikimuistoisia otteluita, joista puhutaan vuosia ja vuosikymmeniä. Tulemme näkemään hienoja taisteluita ja Cupin henkeä parhaimmillaan. Ja varmasti myös useita yllätyksiä.

Suomen Cupin kautta edetään myös puolivälierävaiheeseen kahteen alueellisille sarjoille suunnattuun kilpailuun. Regions' Cup (Kolmonen ja Nelonen) sekä Regions' Roots Cup (Vitosesta alaspäin) saavat myös oman voittajansa. Miesten Cupin finaali pelataan la 17.9., Regions' Cupin ja Regions' Roots Cupin finaalit la 1.10. ja naisten Cupin finaali su 2.10.

Säännöt, ottelupäivä ja formaatti julkaistaan keskiviikkona 24. marraskuuta. Samalla Tasossa aukeaa ilmoittautuminen.

Ilmoittaudu heti mukaan. Tehdään yhdessä Suomen Cupista upea kilpailu!