Unelma Cuppi pelataan viikonloppuna jo 12. kerran

• Jalkapalloharrastus

Unelma Cuppi on jo instituutio - aikuisten naisten tapahtuma, jossa kaikkien pelaajien tulee olla vähintään 18-vuotiaita. Unelma Cuppi pelataan jo 12. kerran ja tänä vuonna 22.9. Myyrmäen urheilupuistossa.

Pääasiana ensi kertaa Kaisaniemen kentällä syyskuussa 2007 pelatussa Unelma Cupissa on aito liikunnan ilo hyvässä seurassa. Ottelut pelataan kymmenellä kentällä Myyrmäen Stadionilla ja jalkapallohallissa tulevana lauantaina kello 9.00-18.00. Luvassa on tiimihengen nostatusta, vauhdikasta menoa, makeita palkintoja ja ennen kaikkea pelaamisen iloa. Mukana on 75 joukkuetta, 800 pelaajaa ja edessä huimat 223 ottelua.

Joukkueille on tarjolla loistavat olosuhteet, pelialustana on kansainvälisen tason tekonurmikenttä, lisäksi sateen sattuessa pääsee suojaan stadionin katettuihin katsomoihin.

Joukkueet on jaettu kolmeen eri sarjaan pelitaustan mukaan:
- A-Cupissa (16 joukkuetta) pelaavat naiset, jotka eivät ole pelanneet jalkapalloa aikaisemmin (aiempia Unelma Cuppi turnauksia lukuun ottamatta),
- B-Cuppiin (38) ovat tervetulleita kaikki vähäisen pelikokemuksen omaavat piirisarja- ja KKI-tason naiset,
- D-Cupissa (21) pelaavat naiset, joilla on riittävästi elämänkokemusta, ja jotka eivät sovi muihin sarjoihin eivätkä halua pelata oman lapsensa ikäisiä vastaan. Ikä on vain numero.

A-Cupissa pelataan 8 minuutin otteluita kentillä, joissa on ilmatäytteiset rajat ja maalit, pelimuotona on 4v4. Muissa sarjoissa ottelut kestävät 16 minuuttia, pelimuotona on 5v5. Turnauksen tulospalvelu >>

Unelma Cuppi on Suomen Palloliiton tapahtuma, järjestäjänä toimii Palloliiton Uudenmaan piiri yhteistyössä Vantaan Jalkapalloseuran kanssa. Lisää Unelma Cupista >>