U21 nuoret uskovat hyvään tulokseen

Suomen alle 21-vuotiaitten maajoukkue on valmiina Serbia ja Montenegron kohtaamiseen perjantaina Veritas Stadionilla Turussa. Pelaajista paistaa kova voitontahto ottelun alla.
      Kotikentällään pelaamaan pääsevä FC Interin Mika Niskala korostaa ottelun merkitystä jatkoonpääsyn kannalta ja toivoo Suomelle apua katsomosta.- Toivottavasti tulee paljon yleisöä. Meillä on vielä kaikki mahdollisuudet selviytyä jatkoon. Laskemme että Italia menee menojaan, joten ottelu Serbia ja Montenegroa vastaan on todella tärkeä taistelussa toisesta sijasta, miettii Niskala.Niskalan joukkuetoveri FC Interistä, Mathias Lindström muistuttaa viime syksyn 3-3 –tasapelistä. Topparin mukaan tuo ottelu antaa uskoa myös perjantain kohtaamiseen.- Edellisessä kohtaamisessa meillä oli hyvä draivi päällä. Toivottavasti pelaajat muistavat tuon ottelun, jos joudumme tappioasemaan. Nouseminen kahdesti tasoihin Jugoslaviassa oli todella huikea suoritus joukkueelta.Pisteitä haetaanTiukka asennoituminen perjantain kamppailuun ei koske vain turkulaispelaajia. Koko joukkue lähtee otteluun hakemaan tärkeitä lisäpisteitä. Veikkausliigassa täydet minuutit tällä kaudella pelannut AC Allianssin laitapuolustaja Heikki Pulkkinen kiteyttää tulevien kotiotteluiden tärkeyden osuvasti.- Tärkeitä pelejä molemmat, näissä ratkeaa pitkälti myös oma jatkomme. Serbia ja Montenegro ja Italia ovat päävastustajiamme tässä karsinnassa, joten pinnoja olisi hyvä saada, Pulkkinen totesi.Pulkkisen joukkuetoveri Risto Ojanen sanoo asian vielä suoremmin. Hienon alkukauden pelanneelle Ojaselle kutsu 21-vuotiaitten maajoukkueeseen on ensimmäinen.- On kiva olla pitkästä aikaa taas maajoukkuekuvioissa, seitsemäntoista poikien maaottelua pelannut Ojanen kertoi.- Serbia ja Montenegro yritetään ainakin hoitaa, Italiasta on paha sanoa vielä mitään tässä vaiheessa.Kari Ukkosen U21-joukkueeseen valitut >>