U16-tytöt kohtaavat torstaina Ruotsin

• Maajoukkueet

Voitokkaasti avoimen PM-turnauksen avannut Suomen U16-tyttöjen maajoukkue kohtaa toisessa ottelussaan torstaina turnauksen emäntämaa Ruotsin.

Suomella on alla tiistailta kova ottelu Englantia vastaan ja päävalmentaja Marko Saloranta onkin kierrättänyt pelaajiaan avaukseen runsaasti.

- Fyysisen rasituksen kanssa pitää olla todella tarkkana ja jo alun perin ajatus oli, että kaikki tiistain ottelun vaihdossa aloittaneet pelaajat ovat nyt avauskokoonpanossa, Saloranta totesi.

Ruotsi voitti avausottelussaan Hollannin maalein 3-1, kun Suomen voittolukemat Englannista olivat 1-0. Torstain ottelu Munkedals Idrottsparkilla alkaa kello 18.00 (19.00 Suomen aikaa).

Ruotsin jalkapalloliitto lähettää sivuillaan ottelun suorana lähetyksenä >> Suoraan lähetykseen pääsy vaatii kirjautumisen, eikä Palloliitto voi taata lähetyksen toimivuutta tai näkymistä Ruotsin ulkopuolella.

Suomen avaus:
1 Lilja Niiranen