Tutustu jalkapalloon Huuhkajien EM-avauksen innoittamana – Seurailmoittautuminen nyt auki

• Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus
  • Maajoukkueet

Tavoitteena on tarjota jokaiselle jalkapallosta kiinnostuneelle lapselle, nuorelle ja aikuiselle mahdollisuus tutustua lajiin ja paikallisen seuran toimintaan. Seurat voivat nyt ilmoittautua Tutustu jalkapalloon! -tapahtumien järjestäjiksi.

Suomalaisella jalkapallolla on ainutlaatuinen mahdollisuus saada uusia ihmisiä lajimme pariin kesän historiallisen miesten EM-lopputurnauksen innoittamana.

Palloliitto haluaa tarjota yhteistyössä seurojen kanssa jalkapallosta kiinnostuneille lapsille, nuorille ja aikuisille mahdollisuuden tutustua lajiin ja paikallisen seuran toimintaan.

Valtakunnallinen Tutustu jalkapalloon! -päivä järjestetään 13.6.2021, eli heti Huuhkajien turnauksen avaavan Tanska-Suomi-ottelun jälkeisenä päivänä. Seuroilla on myös mahdollisuus järjestää tapahtumia myös eri ajankohtina.

Seuroja kannustetaan järjestämään vapaamuotoisia Tutustu jalkapalloon! -tapahtumia, joiden järjestämistä ja markkinointia Palloliitto tukee muun muassa erilaisten materiaalien kautta.

Tapahtuma voi koostua esimerkiksi pienpeleistä, erilaisista rasteista, laukaisututkasta, tarkkuuspotkusta, jalkapallogolfista tai ottelutapahtuman ympärille järjestetyistä aktiviteeteista. Toteutustapa on vapaa, mutta tärkeintä on tarjota kiinnostuneille matalankynnyksen mahdollisuus tutustua futikseen!

Tutustu jalkapalloon! -tapahtumien järjestämisestä kiinnostuneet seurat voivat nyt ilmoittautua mukaan >>

Ilmoittautumalla saatte käyttöönne Palloliiton tarjoamat materiaalit sekä tukea tapahtumanne markkinointiin. Huomioittehan alueellanne voimassa olevat koronarajoitukset ja -suositukset tapahtuman suunnittelussa.

Tutustetaan Suomi yhdessä jalkapalloon!