Tulospalvelun kehittäminen käynnissä - anna mielipiteesi

Tulospalvelulla on yli miljoona kävijää vuodessa. Käyttäjiä on parhaimillaan ollut palvelussa yhtäaikaa yli 80 000.
    98% palloliitto.fi -käyttäjistä saapuu käyttämään ensisijaisesti tulospalvelua.

Tulospalvelua käyttävät niin pelaajat, joukkueiden ja seurojen toimihenkilöt, vanhemmat, penkkiurheilijat kuin median edustajat.

Palloliiton tulospalvelu on kriittinen palvelu. Parhaimillaan sitä ei edes huomaa, sillä se on peruspalvelu kilpailutoiminnan ytimessä. Pahimmallaan se lakkaa toimimasta tai toimii epävakaasti ja vaikeuttaa otteluiden seuraamista.

Tulospalvelu ei toimi sillä tasolla kuin sen pitäisi toimia. Koska laastarit eivät ole auttaneet riittävästi, olemme palauttaneet tulospalvelun suunnittelupöydälle ja käynnissä on määrittelytyö. Teemme kaikkemme, että tulospalvelu on ensi keväänä siinä tikissä, jota se kriittisenä palvelunamme kuuluu olla.

Auta meitä löytämään kehitettävät, unohdettavat ja uudet ominaisuudet ideoimalla ja äänestämällä muiden ideoita!

Kyselyyn vastaaminen kestää 2-3 minuuttia.

KYSELY ON PÄÄTTYNYT